Seuraa 

Kahden vaiheilla, kummat paremmat meille. Pojat kohta 10kk eivätkä kovin ahkeria vaunussa nukkujia. Kovia ollaan reissaamaan kun pitkät välimatkat täällä pohjoisessa. nyt meillä kahdet käytössä;graco duorider reissukäyttöön ja emmaljungat nukkumavaununa. kohta tuntuu että väliseinälliset matkikset onkin paremmat nukkuessakin, on kummallakin oma rauha, mutta gracot pienirenkaiset ja raskaat työntää etenkin lumessa ja sorateillä. " Oikeat" vaunut taas moneen paikkaan liian leveät ja vievät paljon tilaa autossakin. Mielipiteitä kaipailisin käyttäjiltä.

Kommentit (6)

mulla on ollut niillä ne äp toppapuvut päällä, ja toistaseksi hyvin ovat mahtuneet, ovat nyt 10kg, 74 cm.

maitopisarat irtoo helposti pyyhkimällä märällä rätillä.

huuto.netissä on tälläkin hetkellä myynnissä twincot, juuri ne rossan väriset mitkä minäkin omistan. joo, ja malli on 05 ostettiin ne pari kk sitten.

itse ostin ne reilu kk sitten, mun tuplat täyttää nyt 10kk.

leveyseroakin kyseisillä rattailla on eroa 11 cm twincojen hyväksi, mahtuvat todella joka paikkaan!

ainot etu abc.llä on hinta, mutta monikkoalennuksella twincot maksoi 400 euroa, ja halvemmallakin saa esim. huuto.netistä!

olen ollut todella tyytyväinen rattaisiin, kevyet työntää ja nukkumaankin mahtuvat hyvin!

kokemusta siis abc ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos.Kovin olen itsekin kallellaan noiden twincojen puoleen juuri kapeuden vuoksi. mitenköhän niihin mahtuu " toppavarustuksissa" talvella? onko sulla 05 mallia, onko kangas helppo pyyhkiä tai irtoaako pesua varten? Onko kellään kokemusta niistä isompien lasten kanssa? ABC tosin houkuttelee hintansa puolesta.

Meidän pojat jo 2v ja myytiin Emmaljungan yhdistelmät. Tilalle ostettiin ABC koska aattelin et turha satsata kovin kalliisiin kun pojat ei välttämättä enää kauan rattaissa viihdy.

Niillä mahtuu meidän pikku postiin ja lähikauppaankin. Ollaan myös koitettu toppaahaalareilla ja taljallakin ja hyvin mahtuvat istuun. Plussaa on myös isot rekaat. Eturengashan ei käänny, mutta pihalla sen ei tarvitsekaan. Eikös nois Twingois ole aika pieni eturengas, miten mahtaa liikkua lumessa ym.

KAupunkikäyttöön meillä on Cracon peräkkäiset.

Sadesuojaksi käy BRIOn kaksotenrattaisiin kuuluva.

Miinuksena on kankainen tavarakori, mutta kyllä sillä pienet ostokset saa kotiin tuotua =)

Jos on ahkera lenkkeilijä, suosittelen noita ABC:n kärryjä - elleivät lenkkipolut koostu lähinnä asfaltti- ja hiekkateistä. Myöskään isompi lapsi ei noihin Twincoihin sovi, meidän pojumme ei mahtunut kunnolla enää 1,5-vuotiaana mutta on toki isokokoinen. Esikoinen täyttää alkuvuodesta 4 ja nukkuu edelleen ABC:ssä päiväunet jos lenkille satumme, mahtuvat hyvin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat