Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikä suostu menemään lääkäriin, kun " ei ole kipuja, vauva liikkuu, ei ole vuotoa" . Hänen mielestään kohtu+lapsivesi suojelee vauvaa kaikelta, eli lääkärissä käynti olisi turhaa. Onko näin? Onko jollain tietoa asiasta? Voiko vauva vahingoittua tuollaisesta kaatumisesta?

Kommentit (9)

Riittävän kova tärähdys tai venähdysliike kaatuessa voi vaurioittaa tai jopa irroittaa istukan!

Vierailija:

Lainaus:

Itse kaaduin pari viikkoa sitten rv 33 kun oli liukkaat kelit. En kylläkään kaatunut mahan päälle vaan takapuolelleni, mutta en käynyt tarkastuttamassa itseäni enkä vauvaa kun vauva liikkui ihan niinkuin ennenkin eikä mitään muitakaan oireita ollut. En kyllä muutenkaan ole ihan joka vaivaa lääkärille näyttänyt kun yleensä sieltä ei saa edes lämmintä kättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse en raskaana ollessa halunnut ottaa mitään riskejä, kävin näyttämässä vastaavassa tilanteessa (kaaduin) itseäni polilla, vaikka olikin " turhaa" . Tottahan ne vauvan liikkeet on hyvä merkki, mutta tyhmäkin tajuaa, että ne voi myös yllättäen loppua, jos joku vaurio on päässyt tapahtumaan - sitten on turha jälkiviisastella.

Suosittelisin kyllä ystävääsi käymään varmuuden vuoksi tarkastuksessa. Todella hyvä tuuri kyllä ollut, jos ei mitään vahinkoa ole tapahtunut.

Vierailija:

Lainaus:

Riittävän kova tärähdys tai venähdysliike kaatuessa voi vaurioittaa tai jopa irroittaa istukan!

mutta ihanko vauva liikkuisi normaalisti, ei olisi vuotoja ja kipuja jos esim. istukka on irti?! :-D

Ei ihme että ne on aina niin nyreänä siellä polilla. Kuunnelkaa omia tuntemuksia. Herranen aika, jos vauva LIIKKUU normaalisti! Ihan turha sinne on mennä vain koska " pitää mennä" .

Itse kaaduin pari viikkoa sitten rv 33 kun oli liukkaat kelit. En kylläkään kaatunut mahan päälle vaan takapuolelleni, mutta en käynyt tarkastuttamassa itseäni enkä vauvaa kun vauva liikkui ihan niinkuin ennenkin eikä mitään muitakaan oireita ollut. En kyllä muutenkaan ole ihan joka vaivaa lääkärille näyttänyt kun yleensä sieltä ei saa edes lämmintä kättä.

Jos jotain olisi vialla, varmaan olisi kipuja tai vuotoa tai liikkeitä ei tuntuisi. Joten tuskin mikään pakko on mennä lääkäriin. Eiköhän kaverisikin mene, jos jokin alkaa huolestuttaa. Tottahan se on, että vauva on aikas hyvässä turvassa lapsivedessä kelluessaan.

Itse varmaan kuitenkin menisin, tarkastukseen, mutta olenkin aika vauhko..!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat