Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heips,

ensimmäinen inssi takana. Arveluttaa vaan tuo että irrottaako tuo pregnyl varmasti munasolun?

Sunnuntaina pregnyl, maanantaina inssi, nyt kp 15. Eilisessä inssissä lääkäri katsoi mokkulan kooksi jo 25 mm..aikamoinen.. mietityttää vaan että pitäiskö tänään varmuuden vuoksi vielä harrastella petipuuhia???

Osaakohan kukaan valistaa tässä..

Kommentit (2)

mutta todistetusti toisin kävi. 5000iui pregnyliä irrotti munasolun vain yhden kerran (otettiin s-prog..kokeet). Kolmena muuna iui-kertana ei munasolu irronnut,vaikka lekuri muuta väitti...myöskään kuukautisia ei kuulunut pregnylistä ja lääkityksestä huolimatta. Olin itse jo ihan vakuuttunut että ei se irtoa ja oikeassa olin.taustalla on pcos.

kannattaa hommailla vielä - sillä tavalla ehkä erittyy meille vielä tuntemattomia aineita/hormoneja tukemaan prosessia - olen myös lukenut, että pestyt simpat eivät kestä niin kauan kuin spermassa olevat simpat, että hommiin vaan - kerran päivässä vähintään 3 päivän ajan vielä ;-)

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat