Seuraa 

Mulla on mielenkiintoinen tilanne. Meidän 10kk ikäinen tyttövauva on oikein voimakastahtoinen luonne ja hän päätti eilen aloittaa juomislakon! Tämä ei ole ensimmäinen kerta, vaan viime aikoina tätä on tapahtunut useamminkin, mutta aiemmasta poiketen, juomislakko on kestänyt nyt jo toista vuorokautta. Eilen illalla istuttiin sitten keittiön pöydän ääressä reilu tunti (mitä en oo aiemmin tehnyt, vaan juottanut " väkisin" suoraan mukista...huudon kera) ja tarjosin aina välillä juomista samalla kun itse söin, luin ym. Eipä juonut koko iltana eikä ole suostunut juomaan siis tänäänkään. En tajua, miten juominen on voinut tulla alkujaan ongelmaksi, mutta pakkojuottaminen ei ole varmastikaan auttanut asiaa. Nyt olen ihan voimaton, mitä siis tehdä? Juoko lapsi sitten, kun on keho sanoo, että nyt on tosi jano? Juomisesta ei pakottamalla tule mitään, se vain vie asiaa huonompaan suuntaan? Mitä siis tekisin?

Kommentit (1)

eikö kellään olisi mitään vinkkejä? Nyt illallakaan ei mennyt maitoa/vettä ollenkaan ruoan kanssa, yövellin on suostunut syömään tuttipullosta, mutta siinä kaikki. Tuttipulloon en haluaisi siirtyä kokonaan takaisin, koska ruoat on yövelliä lukuunottamatta jo kiinteitä ja vellinkin olen ajatellut kohta vaihtaa iltapuuroksi. Ja tähän asti nokkamuki on kelvannut ihan hyvin.. Mikä siis neuvoksi, tuskin 2,5dl velliä on riittävä määrä nestettä vuorokaudessa! :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat