Vierailija

Voi että kun sais viettää joulun ilman kireetä tunnelmaa...

Meillä (mulla ja miehen siskolla) oli ennen ihan hyvät välit ja tultiin juttuun mainiosti. kunnes lapsia alkoi tulemaan.

Ensin hän oli " kateellinen" meidän esikoisesta, koska hänen miehensä ei halunnut lapsia. Sitten kun me aloimme yrittämään toista lasta ->saimme 2 keskenmenoa ja minulla todettiin agressiivinen endometrioosi ja tehtiin laparoskopia kahdesti. sanottiin etten välttämättä voi tulla enään raskaaksi...

No...tällöin hän tuli raskaaksi (se oli iloinen uutinen kaikill, paitsi hänen miehelleen), ja kertoi asiasta vasta 25rv. sähköpostitse. (mieheni tietenkin loukkaantui).

Ja sitten kun vihdoin aloin odottamaan toista lastamme (3v yritettiin). Alkoi kamala nälviminen...milloin söin väärin ja milloin epäonnistuin missäkin asiassa... syytäni oli kuulemma sekin kun en heti tule raskaaksi ja sain keskenmenojakin.

Hän sitten alkoi myös odottamaan Vahingossa toista lasta ikäeroa tuli 11kk. Niin johan sitä vertaillaan kuinka hän on parempi kaikessa synnytyksissä ja imetyksissä... Esikoisen hoidossa ja nuoremman myös.

Hel**i että voi loukata tuollainen ihminen ja vielä niin läheltä. avoimesti kun olen tietenkin hänelle kertonut ongelmistamme saada lapsia ja nyt hän käyttää niitä aseena vastaan. " meille kun lapsia tulee silloin kun halutaan eikä jouduta tekemään turhia leikkauksia ja muita" , " en ymmärrä miksi toiset tekevät lapsia jos ei niitä meinaa itsestään tulla" ---Juu, inhan meidänkin lapset ns. luomusti saaneet alkunsa, laparoskopiassa tehtyjen kaavintojen jälkeen.

Tulee vaan niin paha mieli aina tavatessamme ja ilmapiiri muuttuu aina. Meidän esikoinen 5v alkaa jo huomaamaan että jotain on tekeillä ja ihmettelee miksi täti ei käy enään kylässä tai me siellä...

Mitä ihmettä mun pitäis tehdä? Ei oikein voi välejä laittaa kokonaan poikkikaan lasten takia, vaikka oma pää ei tilannetta kestäkään.

Kommentit (17)

ja itse pitää vaan purra hammasta ja nauttia sitten joulupäivästä kotona...

Ja siitä että sanoin kateelliseksi miehen siskoa. hän sanoi itse olevansa meille kateellinen kun esikoisemme syntyi. että siinäpä se.

Ja itse haluaisin olla väleissä koska lapsemme ovat ainoita serkuksia joten hekin olisivat mielellään yhdessä.

ap

Vaatii pientä harjoittelua. Mä olen tehnyt anopin suhteen noin. Pakko tänäkin jouluna kestää, mutta olen keksinyt kasan pieniä keinoja selvitä :). Ja mieheni tietää, että esim. kun menen kävelylle, kun " päätäni särkee" = menen kävelylle luontoon, tissuttelen termarista kuumaa glögiä ja soitan omalle veljelleni jouluterveiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jaksat yhden illan lastesi vuoksi ja nautit sitten joulupäivänä.

Jos vaikka niin saisi miehesi sisko opikseen kun et alennu kinaamaan kanssaas. tai luovu lastesi joulu-ilosta hänen takiaan.

Oletko jutellut hänen kanssaan? tai eipä se varmaan auta, mutta voisi selventää tilannetta.

Vierailija:

[quote]

Kateellinen kenties, kun et itse saanut helpolla lapsia. Otat kaiken toisen onnistumisen henkilökohtaisena loukkauksena. Kasva aikuiseksi.[/i

ja irvailla niinkin koskettavasta asiasta kuin lapsen saannista.

Kaiken kukkuraksi jos vielä itse tulee " vahingossa"

raskaaksi ilman oman ukkonsa tietämättä!!!

Sekin ilmeisesti vain siksi että " sai näyttää ap:lle

että kyllä sitä meilläkin osataan..."

Ennemminkin hänen miehensä sisko sitä on.

Ei taida kestää veljensä onnellista prhettä jos on itse tehnyt kaksi vahinko lasta mieheltään kysymättä...

Koeta ap kestää... Viettäkää joulu omassa kodissanne perheen kesken niin pysyy rauha maassa, ellei anoppi loukkaannu.

Puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen on kultaa eli toisinsanoen, mölöt voi pitää mahassakin, you know? Ei toiselle ihmiselle sanota tuollaisen asian edessä, että: toiset ne vaan tulevat raskaaksi ilman leikkauksia tms.

Minusta ap:n sisko kuulostaa todellakin juuri sellaiselta kateelliselta ihmiseltä tai helevetin tyhmältä!

ihan omassa perhepiirissä...miksi aina vedotaan siihen

että lasten takia mennään vaikka hammasta purren

anoppilaan???

Mä en ainakaan menisi jos se olisi pakkopullaa.

Lapset nauttii joulusta ihan yhtä paljon,vaikka

ette aattona menisikään sukuloimaan kaiken hössötyksen

keskelle!!!

että " lapsia ei pitäisi tehdä jos niitä ei luomusti saa" .

Mietipä joskus valmiiksi pari nasevaa vastausta mitkä täräytät sille lepakolle päin naamaa kun seuraavan kerran alkaa nälvimään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat