Vierailija

Kommentit (11)

Kauniita lapsia ovat, ja rakkaita minulle! Mutta täällähän mammat ovat niin trenditietoisia ja sisustuksellisia, että eivät hyväksy koteihinsa edes lasten leluja, jotka eivät näytä hyvältä. Lasten huoneetkin sisustetaan sen mukaan, mikä miellyttää äidin silmää, viis lapsista. Minä ainakin ylpeänä pidän lasten söheröiset piirrustukset seinillä, tilaa vievän majan olohuoneessa, " mauttomat" julisteet lasten huoneiden seinillä jne... Ja sanon PYH teille " sisustuslehtimaisemissa" eläville tärkeilijöille! Älkää ihmetelkö, kun lapsenne kouluikään päästyään viihtyvät paremmin kylässä luonani, kuin omissa täydellisissä kodeissaan...

Ja tuo kauppakassi-idea on ihana, ihan kummiakin ajatellen =o)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

kauppakassit, joihin lapsi saa piirtää kangasväreillä. Kassiin sit laitetaan pari lasituikkua (itse maalattua) ja ehkä vielä jotain suklaata tms.

Eikä tule edes kalliiksi ja saa lapsi kivaa ja erilaista tekemistä.

Tosin ei ehkä meillä vielä toteuttamiskelpoinen, lapset niin pieniä. Meillä on kyllä painettu vauvan jalan kuvia alushousuihin, isovanhemmille ja kummeille ;)

Lisää ideoita kehiin!

Ap

kauppakassit, joihin lapsi saa piirtää kangasväreillä. Kassiin sit laitetaan pari lasituikkua (itse maalattua) ja ehkä vielä jotain suklaata tms.

Eikä tule edes kalliiksi ja saa lapsi kivaa ja erilaista tekemistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat