Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heipparallaa!!!

Minä täällä jahkailen että vieläkö meille mahtuisi 4 vauveli, ennestään on tytöt 5v ja poika 1,5v ja vauvakuume taas nostaa päätään... ja jos vielä meinataan lapsia tehdä niin kyllä se pitäisi piakkoin laittaa alulleen! Hirveäsi tekee mieli vauvaa, mutta onko elämä 4 lapsen kanss rankempaa kuin 3:n? Kertokaa te suurperheelliset? Ja ihmiset kyllä varmaan sanovat jo mitä sattuu, ainakin ovat vanhempani saisivat sydänkohtauksen :) Mutta kun sitä osaisi olla ajattelematta muita... ja nämä 2 edelistä raskautta olen voinut tosi huonosti, mutta eikös se ole mahdollsita että tämä seuraava raskaus voisi mennä ihan hyvin,v ai onko niillä tapana toistua samanlaisina?? Riittääkö sitä muuten aikaa kaikille lapsille vai jääkö nämä isoimmat lapset sitten vähemmälle huomiolle, onko se tavallaan niiltä pois jos vauva tulee taloon? Mies nyt ei ole vielä kommentoinut asiaa sen suuremmin, ilmoitti vaan että jos niitä vielä tehdään niin sitten pitäisi tehdä peräkkäin, ei mitään monia välivuosia että sen saisi varmaan houkuteltua mukaan! KOtiäitinä olen ollut jo useamman vuoden ja töihin ei ole ikävä, olisi ihanaa kun lapset lähtisivät kouluun ja minä saisin olla vielä kotona vastaanottamassa heitä!

Muuten autoo ei tarttis vaihtaa ja taloonkin mahtuu, että sen puoleen ei olisi huolta!

Niin ja tietysti jos lapsia tulee, sitähän ei tiedä...

Kommentit (4)

Mietityttää, olisiko neljän kanssa paljon rankempaa. Lisäksi ei tunnu hermo nytkään kovin pitkälle venyvän,niin miten sitten enää kävisi, jos lapsia olisi enemmän.

Toisaalta ajatus vielä yhdestä lapsesta houkuttelee ja olisi ihanaa kokea vielä kerran kaikki " vauvahösöötys" .

Taidan kuitenkin jatkaa vielä pohtimista ja kierukka pysykööt toistaiseksi paikoillaan...Ainakin siihen asti kun kunnon kuume iskee.

Meitä on tuolla pino nimeltä Neliapilat, jossa me kaikki kuumeilemme siis neljättä nuppua.

Itsellä on pojat 7 ja 9 ja tyttö kohta 2. Ja kova vauvakuume on nostanut päätään. Toivoisin niin tälle nuorimmaisellekin seuraa sisaruksesta. Samoja asioita on pohdittu miehen kanssa, kärsivätkö vanhimmat lapset kun mennään aina näiden kirppujen ehdoilla, mutta olemme tulleet siihen tulokseen, että ehkä hiukan harrastukset ja matkustelut yms. kärsiikin, mutta sisaruus toisaalta antaa paljon tilalle. Ja koitetaan joskus mennä toki isompienkin ehdoilla.

Meillä aina tässä kuumeilun myötä nostaa päätään myös kysymys siitä, että entäs jos kaikki ei ole kunnossa, jaksaako neljännen kanssa...

Mutta onnea matkaan ja plussasäteitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tottakai kannattaa jos molemmat vauvaa tahdotte, vauvat ja lapset ovat ihana asia. Itselläni on pojat 14 ja 12v ja pieni tytär 2vuotta. Haaveilen myös neljännestä lapsesta olen 32v ja pikkuhiljaa alkaa olla aika jolloin haluan lapseni saada ettei aivan eläkeikään asti tarvitse vaippoja vaihtaa. Minulla ei ole ollut ehkäisyä tyttären syntymän jälkeen, mutta harmikseni ei ole ollut edes yhtään väärää hälytystäkään. Pojat tulivat nuorilla vuosilla kuin itsestään vaikka olisi saanut ehkä vähän viipyäkkin, mutta tytärtä tehtiin yli viisi vuotta ennen kuin onnistui. Olen samaa mieltä että lapset kannattaa tehdä putkeen joskin näin pääsee aika helpolla kun isot pojat jo huolehtivat perusjutuista itse.

Ps. Isot onnittelut omppuäipälle.

Hei!

Minulla on myös kolme lasta, 7-vuotiat pojat ja tytär 5 vuotta. Ja viikonloppuna plussasin! Tärppäsi jo ensimmäisessä kierrossa ja nyt on sydän täynnä onnea ja odotusta!!! Upeaa! SUOSITTELEN!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat