Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko _oikeasti_ ihmisiä, joilta moinen onnistuu? Mä kun itken, niin ääni sortuu enkä pysty puhumaan. Jos yritän puhua, kuulostaa järkyttävältä naukumiselta. Lisäksi naama vääristyy ja menee itkemisestä ihan laikukkaaksi. Ei sitten millään vois mulla onnistua tuollainen elokuvaitku, mutta voiko jollain elävässä elämässä onnistua?

Tällasta olen aikanikuluksi usein miettinyt...

Kommentit (9)

ja kertoi että maskeeraaja puhaltaa mentolihuurua näyttelijän kasvoille sitten kun pitää ne elokuvakyyneleet saada tulemaan.

Eikö olekin miälenkiintoista.

Itkiessä mulla menee ensin nokka punaseksi, räkä valuu ja suu menee kahdeksikolle. Puhumisesta ei tulis mitään.

Vierailija:

Lainaus:

en vielä ainakaan tähän ikään mennessä ole elokuvissa alkanut suoranaisesti parkumaan jos kyynelehtii niin helpostihan sitä puhumaan pystyy....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei ole kaunista katsottavaa, toisin kuin elokuvissa.

joskus kyynelehdin ihan vain hiljaa niin että kyyneleet valuu, mutta siinä ei auta yrittää sanoa mitään.

Kerran olen erään keskustelun aikana huomannut aivan yllättäen, että itken - silmät valuivat vettä, mutta muuten ääni ja naama olivat ihan peruslukemilla. Itketti kyllä, ei silti, mutta huomasin itkeväni vasta kun tunsin jotain märkää kämmenselällä!

a jne. Tällä hetkellä elämäntilanne (mummi kuolemaisillaan) on vielä sellainen, että itkettää vähän väliä, vaikka haluaisin pysyä tyynenä. Mutta minkäs tunteilleen voi... Vai voiko?

en vielä ainakaan tähän ikään mennessä ole elokuvissa alkanut suoranaisesti parkumaan jos kyynelehtii niin helpostihan sitä puhumaan pystyy....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat