Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minusta ehkä joku mauton joulukoristehässäkkä tai vaate, koska en usko että kukaan osaisi ostaa sitä minun maun mukaan.

Tiedän, tiedän ajatus on tärkein ja mikäli moisia tulee lahjaksi en niitä roskiin heitä. Lahja on kuitenkin lahja.

Kommentit (15)

Tiiarikrääsä on ok pikkujoululahjoi muttei oikeina joululahjoina.

Mutta en kuitenkaan koskaan heitä mitään roskiin, sillä jokainenhan ostaa lahjansa kuitenkin ajatuksella :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- popcornkone

- hodarilämmitin

- pizzalämmitin

- munankeitin

- jäätelökone

- leipäkone

- lällyromaanit (tyyliin Danielle Steel)

- Marimekon unikkokrääsä

- puutarhatonttu

on ollut kamalin joululahja minkä olen koskaan saanut. Ei se muuten olisi ärsyttänyt mutta kun minä en edes juo kahvia =|

Entisen avopuolison isä minua sellaisella aikanaan muisti ja aivan varmasti hän tiesi etten pidä kahvista.

Muuten minua ei haittaa vaikka mitä rihkamia tai kammottavia vaatteita paketeista löytyisi, sillä yleensähän lahjan antaja on kuitenkin vain yrittänyt muistaa minua jotenkin.

Astiat ja kodinkoneet koen henkilökohtaisiksi lahjoiksi jos ovat toiveitteni mukaisia, sillä muuta perhettä ei pätkääkään kiinnosta millaisia astioita tai muita keittiövehkeitä meillä on. Niillä on vain minulle merkitystä.

miehen kanssa ei voida ostaa mitään kivaa toisillemme, koska joulu on suurperheen lasten lahjojen kanssakin konkurssi. Kukaan sukulainen ei osta lapsillekaan mitään, saati nyt sitten meille aikuisille.

Kukaan ei muista, tule käymään tai edes soita. Kyhjötän ypöyksin ja masentuneena pimeässä loukossani, ja vetelen einesmakaronilaatikkoa. Mutta olisi sentään yksi hyvä puoli: kukaan ei ostaisi minulle ärsyttävää joululahjaa, jeeee....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat