Sivut

Kommentit (49)

Nopein pano oman miehen kanssa taitaa olla jotain kymmenen minuutin luokkaa. Pisimmillään naitiin koko yö, viitisen tuntia hyvin hissukseen. Tavallisinta on ehkä sellainen 30-40 minuuttia, siis esileikin päälle.

ei siinä sen enempää yleensä mene, jos on valmiiksi yhtään härnätty. Jos samaan aikaan tulee formulat tms, voi mennä pitempään, koska jouttuu keskittymään johonkin ihan muuhun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voisitteko välittää miehiltänne noita kikkoja millä voi määrätä koska laukeaa? Itse en ainakaan tiedä miten laukeamista voi estää, paitsi lopettamalla naimisen. Kännissä ei meinaa tulla ollenkaan ja muuten vähän turhan nopeasti.

Ellei sitten ole kännissä.

En ole vielä onnistunut mieheni kanssa saamaan itse, joten samapa tuo.

Miestä vain kovin aina harmittaa, haluaisi kestää pitempään...

Vierailija:

Lainaus:

Mitenköhän porukka tuon kestonsa laskee? Jotkut kun muka nylkyttää yhtä soittoa tunti kaupalla laukeamatta niin on siinä naisen pillukka ja limakalvot melkoisella koetuksella. Siis yhdynnän kesto ei todellakaan tarkoita koko rakastelu tapahtumaa.

Liukuvoidetta voi käyttää jos itse ei tuota tarpeeksi limoja. Meillä kyse on tunneista."

No mahtaa siinä tapauksessa olla melkoisen väljä tavara jos ei saa miestä laukeamaan ilman tunteja kestävää nylkytystä. Se on ihan varma että jos on lantionpohjanlihakset kunnossa ja tavara muutenkin tiukka niin ei siinä tuntia nylkytetä vaikka miten liukasta olisi.

...jäin kesälomalle ja mökille - vaimo oli töissä. Otin tukevat pohjat ja lähdin paikalliselle tanssilavalle. samanlainen kesäleski kesämekossaan. Hyvät daisarit ja perse - minulla puolestaan skrebat täynnä.

Siitä sitten naisen mökille ja vaatteet pois. Daamilla oli mies mielessään, sillä hänellä ei ollut pikkuhousuja.

Nuolin kaksi ensimmäsitä orgasmusta ja sitten pukille. Viina ei vienyt erektiota, mutta en vaan lauennut.

Nainen laukesi viisi kertaa - viimeisen sellaisessa " pista mies jalat yhteen, minä tulen päälle ja ikäänkuin nylkytän klitorista" -asennossa. Sitten vihdoin käänsin hänet ja laukesin. Pillua pestessään kysyin ehkäsystä ja kertoi omaavansa kierukan kouhdussaan. Tämä minulle tärkeä asia. Ja se, että nautinto. Nautintou. Siis oli paras mahdollinen.

Tapaamme syksyllä, sain numeron.

Mitenköhän porukka tuon kestonsa laskee? Jotkut kun muka nylkyttää yhtä soittoa tunti kaupalla laukeamatta niin on siinä naisen pillukka ja limakalvot melkoisella koetuksella. Siis yhdynnän kesto ei todellakaan tarkoita koko rakastelu tapahtumaa.

Vain joskus harvoin pitkien esileikkien jälkeen on päässyt lipsahtamaan alle kymmenen minuutin. Joskus sopivan syvässä humalatilassa on tullut jylkytettyä tuntikaupallakin ja loppujen lopuksi uni tullut ensin silmään :)

Ja ei vissiin liity tähän, mutta ennätys on yhden illan aikana seitsemän orkkua sekä itselle että partnerille...

Se on kuulkaas nuoremma immeiset niin, että kun kaikkea kokeilette niin molempien osapuolten taito ja itsehillintäkykykin siinä sivussa kasvaa...

Vierailija:

Lainaus:

ja onneksi ei enempää niin pääsee nukkumaan nopeammin

Sittenpähän se pakollinen pillunsaati on täytetty siltä viikolta

Tämän kirjoittanut nainen kuuluu siihen joukkoon naisia (vaimoja), jotka itkevät perään kun on liian myöhäistä. Tollasella asenteella nainen on vain kassientyhjennysteline, todellista kyytiä annetaan sitten vaimolta salassa niille, jotka sitä osaavat arvostaa....Kauniita unia!

Ja siitä, koska on viimeksi saanut ja siitä, kuinka kauan on leikitty kaikenlaista ennen yhdyntää. Voi tulla parilla työnnöllä, mutta useammin kyllä se nyt useamman minuutin kestää rajussakin menossa, ja usein kyllä aika kauan - en ole kellosta katsonut.

kyllähän kestoon on naisella suuri osuus

Jos kiihottava ja ihana nainen niin kyllä se varsinainen yhdyntä jää 3-5 min.

Mutta tietysti jos vaan avioliiton " pakko" seksiä niin ei siinä syty mies saati nainen joten voi kestää pitkänkin tovin.

Eli annataan pillua että saa olla rauhassa muutaman päivän!!

Se ei ole kivaa, joillekin se riittäää .

Mutta ei mulle

-mici-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat