Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (49)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

<mun onneton mies ei kestä kun muutaman sekunnin, ehkä korkeintaan 1 min. eikä olla turhan usein, n. 2 vkon välein. vaikka koittais pidätelläkin, siis lopettaa liikkeen kesken, niin

ei silti kestä kun 1-2min.!! En ole siis 10 vuoteen saanut kunnon nylkytystä - paitsi silloin kun on humlassa, niin voi kestää sen ehkä 10 min. jonka jälkeen ei jaksa jatkaa ja sitten jää molemmilta saamatta!

Siinähän se vitsi onkin jos saa vain kahden viikon välein, niin himot on sen verran korkeella että ei tosiaankaan voi kestää pidempään mutta kokeilkaahan sellaista että joka päivä ainakin kerran ja pari runkkua väliin niin johan alkaa kestään. Ja sellainen tökötti kuin viini, ei viina vaan viini on loistava puudutus aine, toimii mulla ( mies ) se loistavasti, jos haluan antaa naiselleni kyytiä eikun pullo viiniä käkättimeen ja menoksi, kuula ei irtoo todellakaan herkästi, saa ns: naatiskella isolla N:llä. Kokeile jotain pervoa

T: iiro

Vierailija:

Lainaus:

..siis onhan yhdyntä kivaa ilman laukeamistakin, ja asentoa voi vaihdella jne... mutta miksi pitäisi jaksaa 30-40 min tai tuntikaupalla? Jos molemmat saa 5 minuutissa niin mitä hienoa on pitkittää siitä vielä puoli tuntia (ainakaan joka kerta)? Vai onko jollakin niin että mies saisi 3 minuutissa mutta naisen takia pitää " jaksaa" vielä puoli tuntia?

Menikö multa ohi jotain, en nimittäin tosiaan käsitä !

No ei... minä saan hyvin nopeasti, alta 3 minuutin jos oikein pistän vauhdiksi. Eli sen pidempään miehen ei periaatteessa tarvitse panna. Tulipahan vain kerran lyötyä vetoa, että kumpi jaksaa kauemmin. Ja joskus on kiva saada orkut, vaihdella asentoja, leikkiä, vaihdella asentoja, jne.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat