Nainen on naiselle susi...

Vierailija

Miehelläni on kolme lasta edellisestä avioliitostaan. Yhteisiä lapsia meillä on yksi, n. 1,5 v. tyttö.

Mieheni 18-vuotias tyttö asustelee nyt kesällä muutaman viikon luonamme, koska on kesätöissä "lähellä" kotiamme (työmatkaa 30 km). Tyttö tuli viime viikonloppuna meille ja viikko on mennyt mukavasti mielestäni. Olen ihan mielelläni "passannut" tyttöä; laittanut ruokia, pessyt hänen pyykkinsä, tehnyt tytön koiran kanssa lenkkejä ja huolehtinut muutenkin. Lisäksi olemme kuskanneet tyttöä töihin ja takaisin lähes joka päivä, koska matka olisi muuten jonkin verran aikaa vievä (1-1,5 h per suunta julkisilla liikennevälineillä, tytöllä ei vielä ole ajokorttia).

Nyt tytön äiti oli soittanut miehelleni ja huutanut ettei tyttö ole saanut koko viikkoon ruokaa meillä!! EI tosiaankaan pidä paikkaansa! Esim. eilen, kun tyttö kotiutui töistä n. klo 21.30, teimme hänelle munakkaan ja jälkiruuaksi raparperipiirakkaa ja jätskiä. Muutenkin ruokaa on on ollut ihan normaalisti tarjolla koko ajan.

Tuli tosi vittuuntunut olo. Mieheni epäili, että ex-vaimonsa olisi ollut jurrissa, mutta ei se ole mikään selitys mielestäni. Onkohan tyttö puhunut paskaa äidilleen vai äiti keksinyt olemattomia päässään. Harmittaa niin vietävästi. tekisi mieli soittaa tytön äidille ja käskeä rouvan työntää sormensa sinne minne aurinko ei paista...

Ja vielä kaiken kukkuraksi minä hommasin tytölle tuon kesätyöpaikan. Olisi pitänyt vissiin olla hoitamatta.

Tyttö on nyt poikaystävänsä luona tämän viikonlopun, joten mies ei pääse häntä jututtamaan (paitsi ehkä puhelimessa jos neiti siihen vastaa).

Kiitos kun sain purkautua... Onko muita kohtalotovereita, joita uusperhe nakertaa?

Kommentit (15)

Vierailija

Ehkä tytär oli laihtunut tuona viikkona hyvistä ruoista huolimatta (kun kävi töissä ja liikkui kanssasi) ja äitinsä sen takia teki oletuksen, ettei ole ruokaa saanut.. Anna olla! Ero on varmaankin suhteellisen tuore (alle 3v)? Sinä olet huom. nuorempi? Se nyt taitaa rassata tätä exää.

Vierailija

Tyttöhän on AIKUINEN ihminen! Kai nyt tuon ikäisen pitäisi osata itsekin ruokansa laittaa jos nälkää näkee! Vai onko se likka joku totaalisen uusavuton?

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija

teis niin tai näin ap- olet äitipuli ja sinua kadehditaan, koska "veit" lapsen isän..

mieesi ex-vaimon on vaikea suoda sinulla onnistumista, vaikka olisit uippu roolissasi tai vaikka olisit oikea prinsessa.

ps. 18 vuotias osaa itse tehdä iltapalan...

ja vaikka ostaa kesätyörahoilaan ruokansa---

Vierailija

Eikös ap sanonut että tytön äiti sanoi tytön olleen ILMAN ruokaa. Se on hiukka eri asia kuin sanoa että "täälä saa parempaa ruokaakin kuin sielä kotona".

Lainaus:

En tietenkään tunne tilannetta mutta mulle tuli vain mieleen että se tyttö oli varmaan yrittäny olla lojaali äitilleen.

Äiti tietenki kyselly, että miten siellä teidän luona on menny ja eihän se tyttö voi äidilleen alkaa kehumaan että tosi hyvin on mennyt ja täälä saa parempaa ruokaakin kuin sielä kotona :)

Vierailija

yritä olla ottamatta stressiä noin typerästä jutusta!! Vaikeaa se on, mutta anna mennä toisesta korvasta sisään jat toisesta ulos...

Kannattaa selvittää asiallisesti, että onko tytär sanonut noin. Luultavasti miehesi ex haluaa vaan riidellä ja on nyt keksinyt tuollaisen jutun.

Vierailija

En tietenkään tunne tilannetta mutta mulle tuli vain mieleen että se tyttö oli varmaan yrittäny olla lojaali äitilleen.

Äiti tietenki kyselly, että miten siellä teidän luona on menny ja eihän se tyttö voi äidilleen alkaa kehumaan että tosi hyvin on mennyt ja täälä saa parempaa ruokaakin kuin sielä kotona :)

Vierailija

Muuten ex vois tehdä lastensuojeluilmoituksen ruoan puutteesta. Meillä kävi niin... ja siis miehen lapset eivät tosiaankaan olleet nälässä!!!

Vierailija

mutta en usko kuudesa päivässä silmin nähden laihtuneen. Ja äiti ei ole tyttöä viikkoon nähnyt, eli mihinkään silmämääräisiin laihtumishavaintoihin homma ei perustu.

Ero ei ole tuore, vaan tapahtunut vuonna 2000. Huomattavasti nuorempi olen kylläkin. Exälläkin on jo uusi siippa, ovat kihloissakin. Mutta ehkä meidän onni häntä sitten jotenkin rassaa.

No , nukutun yön jälkeen olen minäkin jo rauhallisempi. Vaan paha mieli silti on. Meillä kun ei todellakaan ketään pidetä nälässä.

ap

Lainaus:

Ehkä tytär oli laihtunut tuona viikkona hyvistä ruoista huolimatta (kun kävi töissä ja liikkui kanssasi) ja äitinsä sen takia teki oletuksen, ettei ole ruokaa saanut.. Anna olla! Ero on varmaankin suhteellisen tuore (alle 3v)? Sinä olet huom. nuorempi? Se nyt taitaa rassata tätä exää.

Vierailija

tehdä tuollaisia illallisvirityksiä omillekaan täysi-ikäisille lapsilleni. Siis noita munakkaita ja jälkkäreitä.

Lainaus:

Miehelläni on kolme lasta edellisestä avioliitostaan. Yhteisiä lapsia meillä on yksi, n. 1,5 v. tyttö.

Mieheni 18-vuotias tyttö asustelee nyt kesällä muutaman viikon luonamme, koska on kesätöissä "lähellä" kotiamme (työmatkaa 30 km). Tyttö tuli viime viikonloppuna meille ja viikko on mennyt mukavasti mielestäni. Olen ihan mielelläni "passannut" tyttöä; laittanut ruokia, pessyt hänen pyykkinsä, tehnyt tytön koiran kanssa lenkkejä ja huolehtinut muutenkin. Lisäksi olemme kuskanneet tyttöä töihin ja takaisin lähes joka päivä, koska matka olisi muuten jonkin verran aikaa vievä (1-1,5 h per suunta julkisilla liikennevälineillä, tytöllä ei vielä ole ajokorttia).

Nyt tytön äiti oli soittanut miehelleni ja huutanut ettei tyttö ole saanut koko viikkoon ruokaa meillä!! EI tosiaankaan pidä paikkaansa! Esim. eilen, kun tyttö kotiutui töistä n. klo 21.30, teimme hänelle munakkaan ja jälkiruuaksi raparperipiirakkaa ja jätskiä. Muutenkin ruokaa on on ollut ihan normaalisti tarjolla koko ajan.

Tuli tosi vittuuntunut olo. Mieheni epäili, että ex-vaimonsa olisi ollut jurrissa, mutta ei se ole mikään selitys mielestäni. Onkohan tyttö puhunut paskaa äidilleen vai äiti keksinyt olemattomia päässään. Harmittaa niin vietävästi. tekisi mieli soittaa tytön äidille ja käskeä rouvan työntää sormensa sinne minne aurinko ei paista...

Ja vielä kaiken kukkuraksi minä hommasin tytölle tuon kesätyöpaikan. Olisi pitänyt vissiin olla hoitamatta.

Tyttö on nyt poikaystävänsä luona tämän viikonlopun, joten mies ei pääse häntä jututtamaan (paitsi ehkä puhelimessa jos neiti siihen vastaa).

Kiitos kun sain purkautua... Onko muita kohtalotovereita, joita uusperhe nakertaa?

Vierailija

Kun meinaat miehen pistää asialle. Soita äidille äläkä ihmettele.

Ota selvää onko kyseessä jokin väärinkäsitys jos ei niin tyttö kimpsuineen pihalle. Ihme hyysäämistä..

Vierailija

Nyt täytyy jutella tytön kanssa ja selvittää, mistä äiti on saanut tuollaista päähänsä. Mutta tyttöhän on jo aikuinen, ei teidän tarvitse häntä passata.

Vierailija

melkoinen lellipentu. 18 vuotiaan piutäisi osata laittaa ruokansa, pestä pyykkinsä ja hoitaa koiransa. Ei nuo ole äitipuolen eikä muidenkaan hommia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat