Vierailija

Mietin, uskallanko mennä... Elixiaa Aleksanterinkadulla Helsingissä mietin. Kehtaako sinne mennä tavallinen, 20 kiloa ylipainoinen tavallisen näköinen nainen vai onko paikka täynnä vain trimmattuja, meikattuja ihmisiä merkkivaatteissaan? Nauretaanko minut ulos sieltä...?

Kommentit (9)

Tosi kiva paikka ja kivat siistit tilat. Kaikenlaista porukkaa eli ihan laidasta laitaan.

Menet Santa fe:n ja Piccolo Mondon välisisistä ovista sisään ja portaat ylös. Siinä on heti vastaanotto ja kyllä selittävät miten toimit.

Mukavaa kuntoilua:)

Tämä etu KANNATTAA ehdottomasti hyödyntää.

Kaikki aloittavat iten, koska siellä on niin paljon vaihtoehtoja.

Tsemppiä sulle!

Näytä, että asennetta löytyy, niin olet kohta sellainen, jota katsotaan salaa kadehtien!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehdottomasti siellä käy tavallisia ihmisiä.

Pari julkkista myös, mutta siellä ei kytätä toisten tekemisiä.

Mä olin myös ihan tavallinen.

Hyvä paikka!

Ihana henkilökunta.

Haluaisin takaisin...

Miten siellä toimitaan, en ole pitkään aikaan käynyt kuntosalilla? Missä kerroksessa se on, Santa Fen sisäpihalta kai mennään sisälle? Miten löydän pukukaapit, entä onko saunat ym?

Vierailija:

Lainaus:

kaiken näköisiä ja kokoisia on!

Minä aloin käymään Tampereen Elixiassa jokin aika sitten. Oli samanlaiset fiilarit kuin sinulla, mutta ihan turhaan =)

Siellä on kaiken kokoisia ja näköisiä ihmisiä, ei huolta :) Mukava henkilökunta ja kohta toivottavasti omakin kroppa voi paremmin!

Tsemppiä ja iloa treeniin :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat