Seuraa 

Meillä on 5 kk elohiiri, joka ei pysy hetkeäkään paikallaan ja nukkumaan rauhoittuminenkin kestää suhteellisen kauan.

Kommentit (10)

Ei kyllä malttaisi olla hetkeäkään paikoillaan, aikaisemmon oli

paljon rauhallisempi. Mutta nyt kun kääntyy kyljeltä toiselle ja yrittää kovasti ryömiä, ei mikään ihme että on levottomampi.

poika on tosi rauhallinen, mitä nyt vatsavaivat kiusaa välissä. Sylittely on nannaa. Vaunuissa ei suostu olemana selällään, se kiusaa ja omaan pinnasänkyyn ei suostu menemään juurikaan, tylsä paikka. Rauhallisuus ilmenee siten, että huutelee hiljaksiin ensin, ei suoraa huutoa ja muutenkin uni maistuu. Esikoisen kovatahtoisuus ja temperamentti ilmeni jo heti palosireenihuuteluna jne alusta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse rauhallisuus, 3kk vauva:)

Nukkuu hyvin ja syö hyvin ja jaksaa hymyillä ja naureskella, viihtyy tosin sylissäkin todella hyvin, mutta katselee rauhallisesti maailmanmenoa myös sitterissä itsekseen. Ainut missä pinna neidillä palaa, on jostain syystä auto ja nimenomaan turvakaukalo:)

Alusta asti ollut hirmu menijä. Aina on pomppinut sylissä ja nyt jo nousee puuta pitkin seisomaan - ja alas - ja ylös - ja alas - ja...

Ei ole koskaan viihtynyt sylissä, aina alkiaa itkeä, jos koettaa pitää poikittain sylissä. Nyt tosin viikon ajan on iltasyötön jälkeen nukahtanut poikittain syliin.

Mutta vauhti on koko ajan kasvanut, kun ikää on karttunut ! Nyt siis ens viikolla 5 kuukautta ja hirveä elohiiri !!! Sylissä vaan pomppii, ei osaa istua tai makoilla rauhassa. Sitterissäkään ei viihdy yhtään, saati sitten turvakaukalossa. Eilen otettiin käyttöön kävelyteline ja hurjaa juoksemista on ollut siitä asti. Paitsi kun teline jää jumiin, menee hermot... Minä kun luulin, että me saatiin rauhallinen ja kiltti vauva... Iltaunille rauhottuu kuitenkin yleensä yksikseen. Eli jätän vaan sänkyyn ja sinne nukahtaa omien ähinöittensä jälkeen. Sama homma kun vien ulos vaunuun nukkuun, mutta muuten on pelkkää menoa neidin elämä...

olisin itse kirjoittanut tämän viestin

Itse rauhallisuus, 3kk vauva:)

Nukkuu hyvin ja syö hyvin ja jaksaa hymyillä ja naureskella, viihtyy tosin sylissäkin todella hyvin, mutta katselee rauhallisesti maailmanmenoa myös sitterissä itsekseen. Ainut missä pinna neidillä palaa, on jostain syystä auto ja nimenomaan turvakaukalo:)

[/quote]

ainoa ero on että mulla on poika ja 5kk. mutta olemme ihmetelleet koko ajan miksi meidänkään vauva ei viihdy yhtään autossa ja turvakaukalossa ja muuten on itse rauhallisuus mutta autossa palaa rahkeet aina.

ikää 3,5kk ja koko ajan touhuaa jotakin. Lattialla ollessa viehtoo käsillään ja jaloillaan minkä ehtii. Liikkuu paikallaan ympyrää eikä sitterissä meinaa enää pysyä. Juttelee tosi paljon ja jos miehen kanssa jotain keskustellaan niin haluaa aina väliin omiaan höpöttää:) Turvakaukalossa kyllä sitten rauhoittuu.

Terkkari passittikin tytön jo lastenlääkärille kun yläraajoissa oli sellaista vapinaa. Lääkäri totesi sen olevan innostuksesta johtuvaa. Tyttö kuulemma vilkas, hyvällä tapaa:)

maikki

tytöllä ikää reilu 5kk, ja koko ajan vauhti vaan kiihtyy, vaikkei liikkeelle vielä pääsekään ja sitä sitten turhautuneena kitistään päivät pitkät. Olen ollut välillä jo tosi kypsä, kun ihan koko ajan pitäisi olla neidille jotain virikettä ja meininkiä, meidän esikoinen oli itse rauhallisuus ja kieltämättä välillä kaipaan niitä aikoja..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat