Vierailija

Aina kun olen puistossa pienten lasteni kanssa joku ihmettelee seuraavia asioita.

1. Miksi nuorempi lapseni istuu/nukkuu rattaissa? Miksi ei möyri maassa?

Hän ei vielä osaa kävellä mutta viihtyy hyvin rattaissa, pulkan kyydissä, välillä sylissä, keinumassa. Ei siis itke eikä kitise rattaissa.

2. Miksi lapsillani on " liikaa" päällä?

Jos lämpötila on -8 ja kylmä tuuli, lapseni ovat pakkasvaatteissa. Ohuemmat talvihaalarit 0-kelillä eivät vaadi niin paljon vaatetta alle, joten lapsen on kevyempi liikkua kuin jos alla olisi paljon ja päällä välikausihaalari.

Puistossa nämä kaksi asiaa tuntuvat olevan kestoihmetyksen aihe. Aina voivotellaan kun kuopuksella on rattaissa NIIIIIIIN tylsää ja kuinka lapsillani on liikaa päällä.

Lapsi ei itke eikä ole tyytymätön rattaissa, eikä kumpikaan ole hikisiä olleet.

MIKSI ETTE VOI PITÄÄ HUOLTA OMISTA ASIOISTANNE VAAN TUNGETTE NOKKAANNE KAIKKEEN MIKÄ EI TEILLE KUULU?? Mulla ei tulisi mieleenkään mennä arvostelemaan toisten lasten pukeutumista päin näköä eikä sitä että jonkun ryömivä lapsi ei ryömi paskasessa ja märässä maassa.

HÄVETKÄÄ.

Kommentit (8)

Itse olen puistoillut lapseni kanssa päivittäin puolen vuoden ajan enkä koskaan ikinä ole törmännyt tuollaiseen. Riippuu vissiin aika paljon asuinalueesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat