Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Seurustelen avoimen yo:n opettajani kanssa (ehkä joku muistaakin, olen kirjoittanut siitä). Olemme tähän asti pitäneet suhteen opiskelukuvioiden osalta salassa, jotta saisimme rauhassa tutustua toisiimme ilman ympäristön paineita. Olimme kaksi vapaata, aikuista ihmistä ennen seurustelumme alkua, eikä tässä todellakaan ole mitään hämärää. Mies kuitenkin kertoi minulle tänään, että yliopistolla kiertää outoja huhuja meistä. Perinteisen " arvosanojen hankkimisen" lisäksi (mitä tietysti osasin jossain vaiheessa odottaakin) minä olen mukamas naimisissa ja petän miestäni tämän opettajan kanssa!!

Suututtaa! En tajua, kuka idiootti tällaista keksii ja miten niistä jutuista voi tulla " totuus" ?! Eräs miehen naispuolinen työkaveri oli luottamuksella kertonut hänelle tästä. Nyt mietimmekin, pitäisikö sitten kerralla läväyttää oikea totuus julki, kun se kerran noin hirveästi kiinnostaa. Tänään meillä on luento, ja voi olla, että mies kertoo asian opiskeluporukalle heti kärkeensä. Eipähän tarvitse sitten spekuloida. Työkavereiden kesken kertominen on kinkkisempää, kun työyhteisö on yhtä verkoston verkostoa, eikä siellä voi oikein pitää mitään " tiedotustilaisuutta" . Vai pitäisikö vain jatkaa näin ja jättää huhut omaan arvoonsa? Prkl!

Sivut

Kommentit (55)

Mä tapasin ihanan miehen, johon rakastuin jo puhelimitse ja ensitapaamisesta meni 2,5 viikkoa kun mies kosi ja mä vastasin myöntävästi, vaikka olin vielä toisen miehen kanssa naimisissa (tosin erohakemus jo hyvän aikaa sisällä).

Nytkin menee hyvin. Kyllä sen onnen voi äkkiäkin löytää. Ei sitä sielunkumppania joka päivä vastaan tule ja kun tulee, niin sen saattaa jopa huomata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Luulen, että joku vain on nähnyt meidät yhdessä ja siitä ne jutut ovat lähteneet. Emme me mihinkään kotiin ole kuitenkaan eristäytyneet, vaikka tämä ei varsinaisesti julkista ole ollutkaan. Mutta sitä pettämisjuttua en tajua! Paitsi että voihan ***, nyt tajusin että miehen exällä saattaa ainakin teoriassa olla osuutensa siihen. Miten vain, ei sillä alkulähteellä niin väliä, kunhan huhujen siivet saataisiin poikki!

ap

Teillä oli ihan fiksuja neuvoja päivällä, ja kun meidän suuttumuksemme laantui, ajattelimme itsekin että hölmöähän se olisi. Sovimme kuitenkin, ettemme enää pidä tätä minään salaisuutena. Jos olemme reilusti yhdessä, niin ehkä muutkin näkevät että kyseessä on reilu peli eikä mikään potentiaalinen juoruilun aihe. Myönnän silti, että pari perhosta käväisi mahassa, kun kävelimme käsi kädessä autolle luennon jälkeen... ;) Ennen olemme lähteneet pokkana eri aikaan ja eri reittejä.

ap

Ensinnäkin uskon, että tunteistaan voi olla varma jo lyhyen tuntemisen jälkeen. Joskus vain kaikki loksahtaa kohdilleen. Meilläkin on sellainen olo kuin olisimme aina tunteneet toisemme. Tämä on ihan erilaista kuin jotkut aikaisemmat seurustelusuhteeni, joista ei ottanut selvää vielä vuosienkaan jälkeen.

Toisekseen seurustelun aloitus ei ole sama asia kuin ensitapaaminen. Me esim. tapasimme reilu 2 kk sitten, ja olemme seurustellet tuosta ajasta 2,5 viikkoa. Eihän tämä vanha suhde ole eikä vanha tuttavuuskaan, mutta tuntemisen ja seurustelun ero kannattaa muista ennen kuin tuomitsee toisten elämää.

ap

En tiedä kuinka hierarkia avoimen puolella toimii, mutta amanuenssikin osaisi varmaan vastata kysymykseen: Voiko miehesi antaa sinulle arvosanoja vai pitääkö jonkun muun arvostella sinun tenttivastauksesi?

Asiasta jouduttaneen juttelemaan sitten laitosneuvostossa tai vastaavassa ihan julkisesti ja siinä nyt viimeistään saatte siivet katkaistua.

taannoinen vesa keskisen seurustelu/seurustelemattomuustiedote kuuluu mielestäni samaan sarjaan. tuskin ketään nyt TODELLA kiinnostaa niin paljon teidän henk.koht. elämänne, että siitä nyt erikseen pitää tunnilla mainita. lähinnä se on vaan asian korostamista.

mua ainakin ihmetyttäis, ja pitäisin opettajaani hölmönä, joka tunnilla tuollaisen tiedottais. se kun ei kuulu opetuksen sisältöön luullakseni...

Toisaalta en minäkään olisi välttämättä etukäteen uskonut, miltä tuntuu jos porukka pitää pettäjänä. Tai miltä miehestäni tuntuu, kun hän arvostettuna työyhteisön jäsenenä onkin yhtäkkiä jonkun arvosanankipeän (rouvas)opiskelijan salarakas.

ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat