Seuraa 

Heippa! Meillä on 5,5 kk tyttö ja olen ajatellut mieheni kanssa lähteä lähitulevaisuudessa ulos kahdestaan illaksi. Jotenkin tuntuu arvelluttavalta jättää hoitoon isovanhemmille vaikka he ovatkin tosi tuttuja lapselle ja en epäile sitä etteikö hoito suju, mutta kuinka mahtaa lapsonen reagoida? Vielä ei yökylään, mutta muutamaksi tunniksi. Ehkä kannattaa vaan jo ruveta totuttamaan pikkuhiljaa.. vai? Olisi varmasti tosi hieno asia parisuhdetta ajatellen päästä leffaan tai syömään ihan kahden. Kertokaahan kokemuksia ja mielipiteitä aiheesta! Kiitän. Mukavaa alkutalvea rakkaiden kainalossa kaikille!

Kommentit (1)

Moi! Käytä rauhassa aikaa miehesi kanssa jos mahdollisuus saada lapsi hoitoon. Tuon iläinen ei vielä osaa vierastaa vanhempien poissaoloa, tai ainakaan meidän kaksi ei vierastanut. Eka kerran olin kyllä itse ihan paniikissa eikä illan nauttimisesta tullut ns. mitään: mikä lie oli kuvakaan jota käytiin katsomassa...:) Toisella keralla osas jo itekin vähän hellittää vapaalle. Tenavalla ei kuitenkaan mikään hätä, päinvastoin vaihtelu varmaan virkisti sekä lasta että isovanhempia. Ja ihan hyvä että tottuu muihin hoitajiin+ sitten isovanhemmat ainakin meillä nauttii kun saavat olla lasten kanssa keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat