Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ottaa aivoon yli kaiken, kun mieheni veli ja tämän vaimo, eivät voi uskoa että olen tyytyväinen tällä hetkellä kotiäitiytyeeni.

Suorastaan yrittävät tuputtaa mulle työpaikkoja, leikkelevät lehdistä ilmoituksia joihin minun pitäisi soitella tms.

Viimeksi kun kävivät veljen vaimo suorastaan seurasi mua keittiöön kun menin kahvinkeittoon ja ahdisti mut nurkkaan ja lupasi soitella yhdelle tutulleen, jolta varmaan heti saisin jonkun sijaisuuden.

Joo, ei mee perille kun sanon kauniisti, että kiitti ei nyt, olen tällä hetkellä tällä uralla (ja seuraavaa lastakin jo odottelen, mutta sekään ei hidasta tätä tuputtamista).

Mieheni veli suorastaa vittuilee päin näköä " Meinaatko vielä kauankin lekotella kotona - etkö meinaa enää lainkaan töihin?" ja sitä rataa.

Välillä mietin, ovatko jotenkin kateellisia tilanteestamme, että minulla on mahdollisuus olla kotona - eipä tuo mies mitään ihmeitä tienaa, mutta kyllä me pärjätään (ei reissata, ei ryypätä, ei polteta tupakkaa, ei törsätä liikoja - silti ei tarvi ruokakaupassa joka senttiä laskeakaan...)

Mä oon niin täynnä noita ihmisiä, heille vain työ on se onnen ja menestyksen mitta, onneks ei nähdä usein - pelkään jo vähän joulua ja taas uutta ryöpytystä...

Kommentit (4)

Vierailija:

Lainaus:

Kun sanot kerran suoraan ja sanantarkasti heille mitä haluat, he lopettavat sen, aivan varmasti.

Ehkä tosiaan suosikkipointseista appivanhempien silmissä, sopis kuvioon. Itse kun olen tällainen " matalanprofiilin ihminen" ja tyytyväinen vähän vaatimattomampaankin elämäntyyliin niin välillä nää pelit tuntuu niin... haukotus... idioottimaisilta.

JA yritän taas harjoitella kohteliasta hymyäni, välillä vaan korvien välissä kiehuu, kun AINA ON NÄÄ SAMAT TARINAT heillä.

t. ap

Näin nuo vaikuttamis- ja ihmissuhdekiemurat toimivat meidän parisuhteessa. Suosituimmuuspisteet sitten kilahtavat käännyttäjien kirstuun. Tuo on ikäänkuin kiva ihmissuhdepeliharrastus, jolla täyttävät oman tylsäksi käyneen elämänsä. Älä ota vakavasti. Yritä vaan ymmärtää ja päästät potaskat toisesta korvasta ulos, vaikka miten hatuttaisi. Hymyilet kauniisti ja ostat toinen toistaan upeampia joululahjoja kampittajille. Muuten saavat vettä lisää myllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat