Miten voi olla tasainen, syvä ja melkein koko vartalon rusketus jo kesäkuun alussa

Vierailija

niin monella pienten ja kouluikäisten lasten äidillä?

...... tuijottaa kateellisena rannalla toisten väriä.............

Kommentit (10)

Vierailija

ja aurinkorannoilla. Nämä kolmevitoset äiti ja isä näyttävät vuosia ikäistään vanhemmilta; iho on kuivahtaneen ja ryppyisen oloinen.

Vierailija

Mulla oli tänään vapaapäivä ja olimme maauimalassa koko päivän. Kyllä tuli aikamoiset rajat tän päivän aikana. Äsken kun kävin kaupassa ja näin yhden tuttavan, hän kysyi että olenko ollut jossakin lomalla, kun olen niin hyvin ruskettunut...

Vierailija

Ei kukaan ole talven jäljiltä ruskettunut, eikä rusketusta kotimaassa voi saada ennen kuin aurinkoiset ilmat alkavat. Toisaalta jotkut ihmiset ruskettuvat helpommin ja ovat toki pigmentiltäänkin tummempia. Ystäväni ruskettuu tosi kauniisti ja tasaisen syvästi jo yhdessä auringossa vietetyssä päivässä. Miehenikin on aina ruskea jo kesän alussa, sillä alkaa kulkea lyhythihaisessa golf-kentällä heti kenttien avauduttua. Itse vain palan ja punetun. Saatan saada kevyen rusketuksen valkoiselle iholleni heinäkuun loppuun mennessä.

Vierailija

Eikä todellakaan rannalla paahdettu vaan ystävän häitä varten suihkurusketuksena hankittu. Ehkäpä joillakin muillakin niin?

Mä palan todella herkästi eikä ihoni siedä aurinkoa joten otan yleensä keväällä suihkurusketuksen joka aikanaan vaalenee mutta väriä jää ihoon koska sen rusketuksen aikana voin olla varovaisesti auringossa ja päivettää ihoani hitusen palamatta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat