Vierailija

itse en tossa vaiheessa uskaltanut vielä ees aatella mammavaatteita, saati että maha olisi jo ollut. Tää henkilö nyt on vähän pyöree muutenkin... oma on asiansa...

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mammahousuihin ja tuubeihin jo viikolla 13.

Syyt:

1) maha ei kestänyt minkäänlaista puristusta ja koska omat housut on niin tiukat, oli pakko siirtyä isompiin

2) olisin ehkä alkuun pärjännyt ihan vain isommilla vaatteilla, mutta en halunnut niitä kaappiini --> tuleepahan pudotettua raskauskilot heti synnytyksen jälkeen kun ei ole muita vaatteita kiusaamassa

Eivät ulkopuoliset välttämättä mahaani vieläkään huomaa, eikä mammavaatteisiin (lähinnä housut) pukeutuminen mitenkään mahaani korosta. Omaa ja mahan mukavuutta ajattelin.

Eipä käynyt mielessä, että asia voisi toista häiritä.

Vähän suvaitsevaisuutta. Ei tuomita kaveria ennen kuin tiedetään syyt. Mielellään ei silloinkaan.

Mitä välii jos joku on innoissaan vauvasta että haluaa pukea äitiysvaatteet jo alkuraskaudessa.Ja itse olin todella hoikka kun aloin odottamaan esikoistamme ja vatsa alkoi näkymään hyvinkin alkuvaiheessa.Vaatteet kävivät yllättävän pian pieniksi.Antakaa ihmisten nauttia raskaudesta älkääkä takertuko pikkuseikkoihin... =)

Etenkin ei-ensikertalaisella se vatsa pyöristyy ja vyötärönauhat kiristävät jo tosi varhain vaikka sikiö onkin mitättömän pieni vielä. Mammavaatteiden pitoaika on niin lyhyt että kannattaahan niitä pitää heti kun päällä pysyvät.

Niin että annahan ystäväsi nauttia odotuksestaan ja mammavaatteistaan.

Kait niitä mammavaatteita voi pitää vaikkei olisi edes raskaana! Mulla ainakin mahan seutu turposi jo hyvin aikaisessa vaiheessa raskautta ja joudui siirtymään, jos en nyt ihan mammahousuihin, niin hyvin löysävyötäröisiin housuihin kuitenkin, ettei olisi kovasti ahdistanut oloa. Toisekseen käytän vieläkin mamma-trikoopaitoja, jotka ostin h&m:ltä kun ne ovat miellyttävät päällä, vaikkei sitä masua enää olekaan ;) Pitäiskö mun nyt hävetä??? ;P

mutta se meni sitten ohi ja seuraavaksi siirryin äitiyshousuihin jossain rv 17 tienoilla. Iso maha oli vaikka olenkin hoikka. No oli se vauvakin ihan reilu nelikiloinen ja vettä paljon.

Esikoista odotellaan 12 viikolla ja ihan vähäsen vaan alavatsa turvoksissa. Mun tuurilla näkyy varmaan joskus rv 30, kun pitäis olla jo! Auttaiskohan ajatuksen voima munkin kohdalla...?

ja kaikki tutut ovat sen nähneet ja samaa mieltä mutta vouhkatkoon vaan...iloinen asiahan se raskaus on! Mua vaan pelotti viel rv 12 niin paljon keskenmeno että en arvannut suuria sijoituksia tehdä.

Sellaista se on, toisille se maha tulee näkyviin aikaisemmin kuin toisille. Toisilla se on isompi loppuraskaudessakin kuin toisilla, mutta nekin isomahaiset vaan teeskentelee.

Antaa ihmisten pukea mitä haluavat! Itselläni ainakin alkoi jo heti alussa kiristää niin kovin housut että mammahousuihin oli mun mielestä viisainta siirtyä. Ja todella ihanaa että hän voi nauttia jo raskaudestaan tuossa vaiheessa!! ONhan hän on ensimmäisen kolmanneksen ylittänyt.

oli mammapaita jo melko varhain, koska turposin ennennäkemättömällä tavalla. Toisaalta saatan muutenkin pitää mammapaitoja ja -mekkoja, jos malli sopii ilman raskauttakin. Olen normaalivartaloinen.

Pallomaha

Rv 11 alkoi tänään ja kaikki housut kiristää ja on kiristänyt jo alusta asti... Olen vielä suht hoikka, mutta vatsallani on taipumusta turvota ja nyt raskauden alussa se on ollut kauhea pallo aamusta iltaan. Aargh pakko mennä ostamaan isompia housuja, mutta toisaalta poden tällä hetkellä lievää paniikkihäiriötä kaupoissa ja julkisissa kulkuvälineissä jos ihmisiä on paljon liikkeellä. Verkkarit mahtuu sentään vielä hyvin päälle. ;)

Vierailija

Antakaa ihmisten nauttia raskaudestaan, älkääkä puuttuko negatiivisesti siihenkin asiaan. On se kumma tuo suomalainen perikateus, tunkee joka asiaan!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat