Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ihan ok, mutta kun ei oikein voi tehdä mitään muuta kuin toimia Spede Pasasena.

Kommentit (3)

Ei halua nukkua, ei halua olla lattialla vaan syliin pitää päästä, kun pääse syliin ei halua olla sylissä vaan " roikkuu" ja pyrkii pois ja kun laitan lattialle haluaa syliin. Tämä ei ole hiljaa kuin sen hetken kun juo maitoa tai nukkuu...jos nukkuu. Välillä repiää sekä pelihousut että hermot ja lasken minuutteja ja tunteja kun lapsen isä tulee kotiin. Silloin sitä sitten ollaan kuin pieni enkeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta olen huomannut etta mutsin mieliala huomataan heti. jos siis jaksan itse olla lapsi ja leikkiä niin yhtä aurinkoa vain. suosittua on näyttää puolivuotiaalle miten mm. vesihana toimii, ovenkahvat jne kans pop, aikuisten jutut siis. telkkari, tieska ja puhelin ei oo kiva kun ne vie aikuisen huomion. mut jos jaksaa ne pari tuntia olla täysillä vauvan kaa unien(...?) välillä, niin on itselläkin parempi mieli ja olo. ja silloin ainakin meilla kaikki sujuu, päiväunetkin, ja sit saa itte sen tauon. luulen että se on uusi suuri maailma joka jännittää. ja just se kun ei siihen itse vielä pääse. auttaa kun miettii ja asettaa ittensä vauvan asemaan! meilläkin tullu ekat hampaat, muten huomannu erityistä levottomuutta kun annettiin paljon huomiota. ja hampaiden pesu on muuten päivän kohokohta, kun äiti ensin tekee edeltä. ja- tästähän mulle jopa maksetaankin, aika luksusta! ennen kaikkea- lapsi on vain hetken näin pieni.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat