Vierailija

Sivut

Kommentit (24)

Saan orkkuja yhdynnässä vain klitorista kiihottamalla ja olenkin kuvitellut, ettei mulla tätä pistettä ole. Kerran sitten oikein yritin ja ta-daa, orkku tuli klitorista hipaisemattakaan. Just toi sormi emättimen etuseinämään ja etsimällä löytyy paras kohta ja sitten vaan sormea heiluttamaan. Mutta missä ihmeessä on anaalissa G-piste naisella ja onko sitä? Jotkut väittää, että nainenkin voi saada anaalisekssä orgasmin - itselläni olo lähinnä kuin paskalla olisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko nyt siellä? Hyvä.

Tunnustelepa emättimesi etuseinämää.

Ei kovinkaan syvältä.

Hey, tuntuukos sormenpäätä vasten hiukan röpelöisempi kohta? Mitäs jos tätä alkaisi stimuloida jotenkin? Hm.

Joo. Tekee hyvää. Pissattaa. Uuh.

Voisikohan tuo mies pistää pari sormea sisälle,

ja etsiä tämän saman pisteen. Näin. Oikein hyvä.

Nyt voisi itse keskittyä samaan aikaan klitorikseen...

Että silleen.

[size=6]&#8225 [size=1] Ari [size=6]&#8225

Enpä taida kokeilla täällä töissä, vaikka usein perjantaisin jutut täällä lipsuvatkin huonoksi.

Ja apuakin täällä varmaan saisi, hiukan miesvoittoinen ohviisi...

Mutta pitänee siis jatkaa etsintöjä yhdessä mieheni kanssa. Tuota etuseinää on haarukoitu, eikä sieltä ole mitään erityistä löytynyt.

Mutta on se klitoriksen kutituskin kivaa kun saa parrulla lisäapua (ei vain sormella), ja varsinkin, kun mussukkani on niin viitseliäs, että synkkaa meidät samaan aaikatauluun!

...sinusta ja Sambucasta. Olen itse humanistirouva (Saksan kieli pääaineena - ts. oraaliset taidot kunnossa ;D ).

Miten osaat lisätä nimmarin punaisella ja nuo kuviot? Tahtoisin " OPETUSTA" - ymmärräthän. Siis privaatisti.

-Aistillinen vapautunut nainen

liikkeelle klitoriksesta, toki myös muualla sykkii ja kouristelee. G-pisteorkussa taas jäi se klitoriksen alue vähemmälle sykkeelle ja painopiste oli enemmän siellä suunnalla. Ihan kaikista mahtavimmat orkut olen saanut vähän näitä yhdistelemällä, geishakuulat sisällä G-pistettä painamassa ja sitten klitoriskiihotus päälle, huh.

Minulla g-pisteen toi esiin synnytys. Sitä ennen sitä oli etsiskelty miehen kanssa oikein urakalla. Synnytyksen jälkeen olen tiennyt selvästi missä g-piste on ja sen stimulointi on helpompaa. Mistä lie johtuu.

Voi olla, että synnytys löysyttää värkkiä, mutta nautinto minulle naisena on paljon suurempi. Mieskin tuntee itsensä tosi mieheksi johdattaessaan minut uskomattomiin nautintoihin.

Jos jotain vinkkejä, miten helpoiten oikea kohta löytyy... Kiihota itsesi normaalisti klitoriksen hyväilyllä. Ollessasi jo hehkussa miehesi työntää sormensa sisääsi ensimmäiseen niveleen (kämmenestä päin) asti ja liikuttaa sitä sivuttain etuseinämää hieroen.

Voit myös itse ihan tässä koneella kokeilla laittaa sormen siihen ensimmäiseen niveleen asti sisääsi ja heilutella sivuttain etuseinämässä. Istualteen kohta ainakin minulla on juuri häpyluun edessä eli istumalla käden päälle saatat löytää oikean kohdan. Löydätkö?

..on viikon ajan yliystävällinen, jos saa g-piste orgasmuksen kanssani.. ilmeisesti parasta elämässä..?

[color=red]

Lainaus:

-Sambuca [color=orange] in flames

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat