Seuraa 

Meidän tyttö syntyi helmikuussa -05 ja nyt testi näytti plussaa. Olisi kiva tietää onko vanhasta ryhmästä ketään jooka olisi raskaana näin nopeasti uudelleen?

Kommentit (5)

Mulla oli la. helmikuussa 05, mutta meidän poitsu päätti tulla jo tammikuun puolivälissä ja nyt olen 28 viikolla raskaana eli tammikuussa oisi la. Vähän jännittää kun on riski synnyttää etuajassa, että meneekö tonne ensi vuoden puolelle vai tuleeko " kaksoset" :)

Meillä poika syntyi helmikuussa 05 ja nyt olen uudelleen raskaana. Laskettu aika osuu helmikuulle 06! Eli n. vuosi tulis ikäeroa edelliseen!

T:sinilila rv 25+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tyttö 9kk ja toinen tulossa kohta puolivälissä.. ens to on rakenneultra.. kyllähän tää vähän oudolta tuntuu kun vastahan tää käytiin läpi mutta tervetullut on :) poika-olo on taas mut sehän ei meinaa mitään.. :D

Täällä myös yksi 02/05 synnyttänyt joka uudelleen raskaana. Viikkoja tällä hetkellä 25+4 joten myös meillä laskettuaika taas helmikuulla. Meidän vauva tosin seurailee enkelinä elämäämme,menehtyi parin viikon iässä sydänvian takia joka huomattiin vasta syntymän jälkeen. Eli sitä pienten lasten perhe-elämän tohinaa ei täällä ole vaikka toisella kierroksella ollaan. Onnea plussasta ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

Devil ja Toivo

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat