Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mitä pitäisi tehdä :( nuhainen on muutenkin, imin äsken nenäfriidalla ainakin desin verran vihreää räkää sen nenästä. auttakaa!

Kommentit (10)

mutta en ole mitään kiinteäpinoa aloittanut, koska meidän mies ei vielä syö kiinteitä, nestemäistä vaan. Ei kelpaa suomalainen olut vaan pitää olla Carlsbergiä tai heinekeniä :( Ei olla saatu lääkäriltä lausuntoa, että saatais niitä halvemmalla.

Mutta auttakaa nyt tuon flunssaisen reppanan kanssa, pliis!

ap

Se yksi Nikopetteri miehen työpaikalta oli ollut perjantaina töissä räkä nenästä valuen. Oli ollut tosi sairaan näkönen joten oli ihan arvattavissa tää. Tosi vastuutonta päästää sairas mies töihin niin että tartuttaa muut!! Toi kantoliina vinkki oli tosi hyvä mutta mä oon vähän heikosa hapessa kun olen niin siro ja mies on vähän pulskanpuoleinen (kulkee+30-käyrällä neuvolassa) joten en kyllä jaksa kantaa liinassa :( Jos ripustan liinan ovenkarmista roikkuvaan leuanvetokeppiin ja laitan miehen siihen kiikkumaan kuin lepakon? Saako nuhaista miestä muuten kylvettää?? Entä olenko vastuuton jos laitan yöksi parvekkeelle nukkumaan niin saa raitista ilmaa? meillä on kyllä parvekelasit ja itkuhälytin ja nukuisin olkkarissa ihan vieressä seinän takana....

kiitos jos joku vielä viitsii auttaa, olen niin huolissani :(((

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tosi rauhaton on, makaa kyljellään ja kitisee. yritin laittaa kirjoja sängynpäädyn alle, mutten jaksa nostaa kun mies makaa siinä :( Tissiäkään ei kelpuuta, kuivuukohan se nyt?? Miten voisin helpottaa sen oloa, käy niin sääliksi.

ap

Ensinnäkin laita tissimaitoa sen silmiin ja korviin, niin ei tule tulehdusta. Siinä on kaikki antibiootit ja vastustuskykyaineet mitä tarvii. Ennenkun se nukahtaa, voisit kantoliinassa kantaa sitä sellaisessa budha-asennossa, mutta väärinpäin, jotta se räkä pääsee ulos. Se ainakin on hyvä ettet ole antanut kiinteitä vielä.Sääliksi käy ressukkaa, mutta ei noi flunssat kyllä kovin vaarallisia ole. Moni vaan luulee, kun lueskelee tällaisia palstoja. Tietysti herää kysymys mistä se flunssa on alunperin tullut? No, tuskinpa on hoitajan vika.. (jotkuthan ei raaski ostaa reimoja reppanalle, vaikka kelit on mitä on suomessa).

t.6

asiasta toiseen: ootko se sama joka laittoi ton lällätilää ketjun kiinteistä. Oon ihastunu suhun kun oot niin huumormimmi. Siis silleen platoonmaisesti, nainen kun olen. Älä käsitä väärin. Halusin sanoa että oot ihana. Sun miehelläs on varmaan hauskaa sun kaa.(paitti nyt kun sillä on niitä suppoja pylly täys..)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat