Seuraa 

Minulla on 9vuotta sitten ostettu soikean mallinen, rottinkinen vauvojen ensisänky, joka on ollut käytössä perheessämme. Sängyn mukana tuli alunperin verhoteline+verhot, reunasuojus, petja, peitto ja lakana. Patja on uusittu, mutta verhot ja reunasuojus ovat nyt niin kulahtaneita, että olisi aika vaihtaa ne uusiin... Tietääkö joku mistä saa tällaiseen sängyyn sopivan reunasuojuksen? Missään kaupoissa ei ainakaan myydä (pinnasängyn suojukset liian isoja ja matalia). Itse en mielellään alkaisi tekemään, joten jos joku vain tietää mistä saa, niin olisin tiedosta hyvin kiitollinen!!

Kommentit (3)

myös itse, ihan sellasen " ruman" koska meille anoppi teki suloisesta kankaasta reunaröyhelön joten pehmuste jää sinne väliin eikä näy. Meillä tuo sänky on alunperin ostettu mulle 22-vuotta sitten =)

Martina&MasuVauva 36+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysyppä kaupoista Pupujussikat-sarjaa. En tiedä missä päin Suomea olet, mutta Lahdessa ainakin Citybaby myy ko. sarjaa ja olen siellä sellaisen korisuojuksen nähnyt. Tässä sulle linkki Pupujussikat-tuotteiden sivuille. Sieltä pystyy ilmeisesti myös tilaamaan. Toivottavasti löydät etsimäsi!=)

http://www.pupujussikat.fi/

Miisa rv 39+3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat