Vierailija

Tunti sit noustiin ruokapöydästä ja nyt muka nälkä! Nyt juma loppu toi jatkuva napostelu ja tästälähin ei saa mitään ruokaa muuta kun silloin kun on ruoka-aika. En halua että lapsestani tulee naposteleva ylipainoinen. Saa oottaa vielä ainakin 1½ tuntia ennenkuin laitan iltapalan.

Kommentit (14)

Ainakin mulla käy niin, että jos syön kovin " sokereja nostavaa" ruokaa niin tunnin päästä oikeasti onkin taas sellainen olo, että kuolen nälkään.

Lapsi on 5 vuotias. Yleensäkin kyllä vältän noita välipalojen antamista mut nyt alko menee jo hermot kun jatkuvasti kitisi. Tuli äsken ulkoonta ja vielä on ainakin ihan elävien kirjoissa ;) On unohtunu ainakin vähäks aikaa se ruuan kerjuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koulussa tosin syövät niin paljon, et opettajat ovat kiinnittäneet huomiota poikkeuksellisen nälkäisiin lapsiin. Mut mun kaverin mielestä ne ei tarvi enempää ruokaa.

Ja olen samaa mieltä, ruoka-aikoina syödään ja niiden välillä turha napostelu on tosiaan aivan turhaa ja lisäksi huonoksi hampaille, ja oppii väärille ruokailutavoille mikä taas just altistaa liikalihavuudelle myöhemmin elämässä.

Osin itse kehitelty tuo tilanne jos kerta olet antanut välipaloja aina napsia eli pysy vaan lujana nyt!!

sen mitä annoin. Kaks palaa ruisleipää (päällä leikkelettä ja kurkkua) ja jugurttia Elovena plus hiutaleilla :). Ei lapsi joudu koskaan kolmea tuntia kauempaa ilman ruokaa olemaan ja aina kysyn kun pöydästä nousee että onko maha täysi vai haluaako lisää. Ei tosin ole tarhassakaan kun olen ite kotona että vois jossain " tankata nälkäänsä" ;)

Tuskin on pöydästä poistuttu kun draama alkaa ja kuollaan nälkään. Meillä on kohta 5 ja 6 vuotiaat pojat ja laskin että yhtenä päivänä meni ruuan mukana heillä 2kg perunoitakin ja silti vaan kuoltiin nälkään ja voihkittiin nälkää jääkaapin edessä : )

Meidän tyttö kanssa välillä yrittää, varsinkin kun on ollut hänen mielestään pahaa ruokaa, jota hän on vain närppinyt. Sitten " on hirveän kova nälkä" ja lapsi " kuolee nälkään" .

siis sen valmistumista joten äiti antaa siinä voileipä keksiä tai leipää ennen ruuan valmistumista,ruuan jälkeen sil on kauhee nälkä,on nyt 6v ja painaa 40kg.Meillä taas lapsi jos söisi noin paljon ei silti tunnu lihoovan,tosin meillä kans noita ruokiksia noudatetaan...no ehkä joskus poiketaan säännöistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat