Seuraa 

Jo viikon ajan on ollut lievästi etova olo joka selvästi vahvistui tänään. Oksettaa ja väsyttää.... Menossa on kp 26/28-29. En edes viitsi testata vielä vaan odottelen menkkojen alkamista, ja jos ei tule niin testaan vasta jos/kun selvästi myöhässä.

Onko edes mahdollista että raskaus oireilee jo näin aikaisin? Onko teillä kokemuksia?

Kommentit (3)

Ja raskaana ollaan... Eli noin neljä päivää ennen kuin menkat ois pitäny alkaa, alkoi huono olo joka sitten jatkuikin rv 12 asti :) Itse arvasin jo silloin olevani raskaana, mutta testasin vasta kun menkat päivän myöhässä ja aika haaleaa viivaa näytti vielä silloin. Eli kannattaa malttaa odotellaa testin kanssa vielä muutama päivä :)

Eli hyvin voi olla merkki raskaudesta. Tosin monillahan on etova ja väsynyt olo normaalistikin ennen menkkoja. Mulla ei, joten on aina ollut selvä merkki;-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olin viikkoa ennen menkkojen alkua äitini kanssa kaupoilla ja valitin outoa kuvottavaa oloa. Äiti sanoi heti, että oletkohan raskaana. Hänellä kuvotus alkoi aina raskauduttuaan myös jo viikkoa ennen menkkoja. No, raskaana olin ja olen edelleen!

Pidän peukkuja, että olisit raskaana =)

Noema ja Onni 39+2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat