Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ärsyttävä tuo mies. Rakastan sitä, vaikka se on totaalinen laiska paska.

Ollaan seurusteltu 1,5 v ja hän on välillä työttömänä ja luuhaa mun nurkissa (emme asu vielä yhdessä). Asuu kuitenkin käytännössä mun luonani. Täällä ei tapahdu mitään tässä kämpässä sillä välin kun olen töissä, noh.. ehkä tulee lisää roskia.. Ja joskus mies saattaa tiskata, muuten ei puhettakaan siivouksesta tms. Siivoamme yhdessä yhtenä päivänä viikosta, jonka mieskin voisi tehdä työttömänä ollessaan..

Minä maksan kämpän kaikki laskut, olenhan töissä ja mulla on kumminkin rahaa. Mies on aika rahaton ja sillä menee kuitenkin oma vuokra koko ajan. En tiedä vaadinko liikaa kun minusta olisi kiva, että mies joskus TARJOUTUISI maksamaan vaikka sähkölaskun puoliksi kun hänkin tätä sähköä täällä mun luona kuluttaa.

Sitten vituttaa se, että mies on niin laiska, ettei jaksa paljon kämpästä ulos päätänsä pistää.. Istuu tässä mun koneella kaiket päivät ja hyvä kun saadaan sovituksi kumpi tässä milloinkin on. Töitä hakee laiskasti silloin tällöin. Ei se työttömyyskään niin haittaisi, mutta se haittaa, ettei edes näe minkäänlaista vaivaa minkään asian eteen. Menee pitkälti sieltä mistä aita on matalin..

Äsken taas tapeltiin näistä " olemattomista" asioista ja käskin miehen painua omaan kämppäänsä. Sinne meni. Ketuttaa kun ei edes yksin saa olla koskaan omassa asunnossaan.

On miehessä niiiiin paljon hyviäkin puolia. Osaa keskustella, on loistava rakastaja jne., mutta AAAARGH!!!

Mielipiteitä? Ratkaisuehdotuksia?

Kommentit (10)

Siivotaan kerran viikossa yhdessä.. Mis kyllä laittaa ruokaa välillä, mutta suunnilleen yhtä usein kuin minäkin. Minä pesen pyykit, mies tiskaa.

Täytyy sitten tehdä säännöt entistä selkeämmiksi..

Ruokalasku menee sen mukaan mitä ostetaan. Mies maksaa enemmän, jos hän jotain ehdottomasti haluaa. Joko puoliksi tai sitten mies enemmän kun kerran syökin enemmän.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En nyt varsinaisesti tunne olevani mitenkään hyväksikäytettykään kun miehellä menee samat menot omasta kämpästään... Sen nettilasku, vuokra, sähkö (joka tosin minimaalinen kunnei kämpässään oleskele).. Ei sillä kaksia rahoja ole laittaa samasta asiasta.. Mutta voishan se joskus edes tarjoutua tosiaan... edes siivota...

:(

Jokin tolkku tähän on saatava. Miehen mielestä riittää kun siivoaa kerran viikossa ja muuten ei ole niin väliksi jos vaikka roskapussi täyttyy...

No kesällä olin lomalla yli kuukauden kun mies kävi töissä, mutta silloin siivosin usein kun ei oikein päivät muuten kuluneet, eikä miehellä tietenkään tästä valittamista.. Sitä tosin en tiedä, mitä hän olisi mieltä jos hänen kämpässään vanuisin..

Mieellä olis paljon opittavaa hiukan säntillisemmäksi, tosin varmasti minullakin hiemna rennompi ote ei tekisi pahaa.

Lisäkommentteja? Jos vaikka näyttäisin tämän ketjun sitten miehelle.. Saisi sekin ajattelemisen aihetta..

ap

Suurentelenko vain? Miten päästä yhteisymmärrykseen? Mies suuttuu kun sanon, että voisi joskus siivoilla sillävälin kun minä olen töissä, ettei minun tarvitse enää raskaan työpäivän jälkeen tehdä kaikkea kun toinen o vain huvitellut kotona.

Olenko itsekäs?

Kuulemma nalkutan..

ap

Koska hän on aina luonasi niin laitat ruokaa ja tiskaat ja siivoat muutenkin. Miehen ei kotonaan tarvitse edes siivota, kun hän lojuu aina luonasi. Ruokalasku taitaa olla kuitenkin aika suuri teillä, jos kerran mies siellä oleilee, vaikka itse olet töissä. Luonasi pelaa varmasti myös pyykkihuolto ym. Teehän säännöt selväksi, jottei mies ihan loisi luonasi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat