Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

melkein joka ilta seksin ääniä! Me olemme miehen kanssa olleet täällä ihan korvat punaisina. Ei todellakaan tarvitse kuunnella aktiivisesti kuullakseen, mitä seinän takana puuhataan. Äänet alkavat yleensä yhdeksän maissa ja kestävät jopa puoli tuntia. Ja kun se olisikin vain ähinää ja puhinaa, mutta se on varsin äänekästä voihkintaa, kiljuntaa ja sängyn natinaa seinää vasten. Lisäksi mies huutaa välillä natinan tahdissa " koh-ta tu-lee, koh-ta tu-lee" !!

Minua niiiin hävettää nähdä naapurin pariskuntaa pihalla ja olla ihan muina miehinä. Heillä on 1-vuotias lapsi, ja ihmettelen oikeasti, eikö poika herää vanhempiensa touhuun. Kun meidänkin 4-vuotiaamme kysyi eräänä iltana ihmeissään, että mitä ääntä tuo oikein on. :/ Kontrastia tilanteeseen luo vielä se, että naapurin rouva on todella (anteeksi nyt) harmaavarpusen näköinen, tarkoitan että hän ei todellakaan jaksa huolehtia ulkonäöstään kotona ollessaan. Näköjään se ei vaikuta seksielämään, mikä on tietenkin sinänsä positiivinen juttu! ;)

Vihjaisitteko tällaisessa tilanteessa naapureille, että sopisiko mahdollisesti kääntää sitä volyyminappulaa vähän pienemmälle...?

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

heidän makuuhuoneestaan kuuluu aika hyvin äänet teidän puolelle, älä sen enempää erittele mitkä äänet - eiköhän se arvaa itsekin. Ja nolompaa se on niille kuin teille!!

Pointti on se, että mahtavatko naapurit itse tajuta, että kaikki kuuluu seinän toiselle puolelle. Kyllä minua ainakin hävettäisi ja kympillä, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, ettenkö edelleenkin haluaisi rakastella. Totta kai haluaisin, mutta en TOD halua naapureiden tietävän, milloin sitä tapahtuu!!!

rivarissa. Mua huvitti nähdä naapureita ulkona, kun kerrankin päivällä kuului ääniä aivan selvästi. Me lähdettiin ulos lapsen kanssa, ja kohta tää pariskunta tuli kanssa ulos. Meinasin kysyä naiselta että saitko äsken ? Meinasin purskahtaa nauruun, kun ne tuli ovesta ulos.

kun tässä talossa on aika heikot seinät ja kaikki yleensä kuuluu... tai että ootteko meiltä kuulleet paljon ääniä, kun edelliset asukkaat muutaman kerran huomautti, että kuuluu äänet hyvin läpi;)

Eikä pelkkää ähinää ja puhinaa vaan saattaa jopa PUHUA seksin aikana =)))

Siirtäkää sänky toiselle seinälle ja antakaa toisten nauttia seksitä!

ihan kuin meillä, mutta ääniä ei meiltä kuulu naapuriin asti. Mutta itse olen harmaavarpunen ja mieheni kovinkin aktiivinen ja jaksaa tosiaankin sen puolituntia, ellei sitten tunninkin yleensä joka ilta. mutta noloahan se olisi jos naapuriin kuuluisi.

Meillä kanssa meuhkataan aika kovaa silloin kun sekstaillaan. Minä olen meillä se kovaääninen ja sitä sitten kestää.... Varmaan tunti-puolitoista on sellainen normaaliaika. Onneksi ei sentään joka ilta, että saa naapuritkin joskus olla rauhassa..

mutta en sen takia ala olemaan hiljaa. On vain niin ihanaa että tekee mieli kiljua :). Nam! Eikä oikeastaan edes nolota nähdä naapureita, kaikkihan seksiä harrastavat.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat