Vierailija

Vihreitä perunoita ei saisi syödä, mutta mikä on vihreä peruna?

Heitättekö pois, jos ihan pinnalla on vihreää, joka lähtee pois kun ottaa kuoren pois? Vai onko peruna vihreä, jos on sisältäkin vihreä eli kuoritussa perunassa on vihreää jäljellä?

Minulle tämä ei ole koskaan selvinnyt ja olen alkanut ihmettelemään määritelmää, kun joskus tuntuu, että perunapusseissa on joka toinen peruna vihreä jos sattuu vääränlainen pussi.

Kommentit (11)

ja harvoin tulee vastaan perunaa jossa olisi vihreää sen jälkeen kun on kuorittu. Tuntuu älyttömältä heittää tällaista perunaa pois vaikka te lähes kaikki tunnutte tekevän. Eikö teillä tosiaan tule vastaan vihreäkuorisia perunoita???

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitä se nyt olikaan? Hitsi, iski oikosulku just...se peruna on saanut siis ns. aurinkoa eli kasvanut liika pinnassa maata...höh...ei tuu nyt millään se mieleen, mitä se olikaan.

ei missään tapauksessa pois, vihreä kohta vaan veitsellä pois. Näin minä, eikä olla myrkytytty eikä maistu sitten pahalle.

Luota itseesi !

Eikö teille koskaan satu perunapusseja jossa on lähes kaikissa vihreää ainakin vähän? Ärsyttää kun pitäisi heittää yli puolet pois, ei saa edes yhtä ruokaa tehtyä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat