Vierailija

Mitä tuli maksamaan postikuluineen?

Mietin vaan kannattaako sieltä oikeesti ostaa jotain vaatetta pojalle ja maksaa vielä postikulut päälle?

Kommentit (16)

Ostettu vauvalle turvakaukalo, touhumatto ja cityrattaat. Mies ostelee jotain auton osia (en tiä niistä sen tarkemmin). Ostokset rahtien/postareiden kera ovelle toimitettuna on ollut AINA halvempaa kuin ostaa suomesta. Aina on tilattu tavara tullut perille suht nopeasti eikä valittamista laadussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lataanko siis luottokortilta rahaa tuolle paypall " tilille" , josta sitten maksan huutoni vai miten toimii? Paypallin käyttö ei ole täysin auennut ja siksi jäänyt haaveiluksi tuo ebayn käyttö. Kiitos jos viitsitte viisaammat vastata.

Ollaan ostettu mm. seisomalauta rattaisiin, pyöränperäkärry, matkarattaat, puupyörä ja nämä siis uusia kaikki. Kokemukset ebaysta vain positiivisia, toisin kuin huuto.netistä.

-ilmoittavatko jotkut kuitenkin postimaksun, mistä he voivat tietää sen (ostajan maan) ennalta?

-Jos sähköpostiin tulee se lasku, tai siis pyytää sen postikuluista, onko siinä siis vain pelkät postikulut?

Vierailija:

Lainaus:

-ilmoittavatko jotkut kuitenkin postimaksun, mistä he voivat tietää sen (ostajan maan) ennalta?

-Jos sähköpostiin tulee se lasku, tai siis pyytää sen postikuluista, onko siinä siis vain pelkät postikulut?

Jotkut ilmoittavat pk tyyliine UK xx£, Europe xx£, worldwide xx£, jne. toiset eivät laita kuin oman maansa kulut. Ne tietty kannattaa kysyä etukäteen, ettei tule yllätystä. Joskus vaan itse maksaessa ei pk summaa voi syöttää itse, vaan se on myyjän laitettava (li silloin lähettää laskun).

Se meiliin tuleva lasku sis. koko summan.

eli ei juurikaan ole ollut ongelmia, ainoastaan yksi tuote on jäänyt tulematta. Ja itse oli niin paljon silloin meneillään, että en jaksanut alkaa selvittämään asiaa...toki se edelleen ärsyttää!

Tällä hetkellä on " probleema" menossa, eli kysyin myyjältä, joka ei " mainostanut" käyttävänsä Paypalia, että voinko maksaa sitä kautta. Myyjä sanoi asian olevan OK, ennen huutamista siis. Useaan otteeseen pyysin Paypal-invoicea, mutta mitään ei enää kuulunut myyjän puolesta. Jätin hänelle negatiivisen palautteen usean pyynnön ja varoituksen jälkeen.

Nyt myyjä oli ilmoittanut eBaylle maksamattomasta laskustani ja sain varoituksen. Myyjä saksankielinen ja sanoo, että ei toimita tavaraa kohdemaahan (eli Suomeen)...harmittaa. Kysyessäni, oli kuitenkin sanonut toimittavansa suomeen sekä maksun olevan Paypalilla OK.

Miksi hän on tavallista nettilaskua edes lähettänyt, jos kerran vetoaa siihen, että ei toimita Suomeen???

Miksei voi suoraan vastata ja kommunikoida?

Kaiken kaikkiaan ollut eBaysta sata kertaa positiivisempia kokemuksia kuin huuto.netistä! Olemme lähipostissa jo tuttu näky...;)

eli paljonkin olen tilaillut sitä kautta...tässä saamani palaute, voit klikata tuotteita...ja katsoa siitä hinnat joilla olen huutanut etc...

On mielestäni kannattanut...tullut halvemmaksi kuin suomesta ostettuna, tosin eBay avaa ihan uusia " houkutuksia" .

Lapselle tulee paljon ostettua sellaista, mitä ei oikeasti tarvitsisi.

Lähinnä liikaa vaatteita. Tosin myös itselle ja miehelle.

http://feedback.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=kissimir...

maksu menee siis aina suoraan myyjälle, sinulle se tulee tavallisen luottokorttilaskun muodossa. Rahaa ei siis tarvitse latailla mitenkään. Erittäin helppoa ja nopeaa. Tosin yläraja on 1000$ jonka jälkeen täytyy " vahvistaa" luottokortti ja taas mennään...

Vääntäkää mulle oikein " rautalangasta" . Maksanko samallalailla kuin jos tilaan jotain esim visalla netistä (näppäilen kortin numerot)?

on se välikäsi joka hoitaa maksut ostajan ja myyjän välillä. Myyjä ei näe korttinumeroasi, etkä sinä myyjän. Näin väärinkäytöksiä ei pääse syntymään. Kun olet voittanut huudon, klikkaat " Pay now" -nappia ja seuraat ohjeita jotka ovat hyvin yksinkertaisia. Jos postikuluja ei ole ilmoitettu , pyydä myyjältä " request total" -napilla ns. invoicen eli " laskun" joka tulee sähköpostiisi.

Paypaliin pitää rekisteröityä https://www.paypal.com/ on osoite.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat