Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

huomaamattomasti tai ainakin niin ettei tissit näy?

Kommentit (26)

Vauva kuuluu bussissa vaunukoppaan. Vaikka itkisikin, niin tuskin itkee itseään hengiltä.

Oikeesti ihmiset hei, ettehän kirjoittele tällaisia tosissanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nimittäin aina se ei todellakaan ole kaunista eikä mielekästä katseltavaa!

Jos äiti on hiukka epäesteettinen ja lisäksi suurieleisesti esttelee varustustaan on se erittäin kiusallista että YÄK!

että täällä av:lla niin sanotaan! Täällä sanotaan myös että sektio ei ole synnytys, vauvaa täytyy täysimettää, lapsella on oltava reimatekit ja goreteksit, ja kaikkea muuta viisasta. Kannattaa uskoa kun TÄÄLLÄ niin sanotaan! ;)

Jos se rupesi huutamaan kun kotimatkaa oli yli vartti jäljellä, niin taatusti otin syliin ja rinnalle, eikä koskaan kukaan sitä mitenkään negatiivisesti kommentoinut.

En kyllä tajua miten joku alle vuoden ikäinenkin olisi muka paremmassa turvassa siellä vaunuissa, joissa ei välttämättä ole edes kiinni mitenkään, kuin sylissä ollessaan.

oikeastaan imetin koko ajan. ainoa mahdollisuus päästä ulos asunnosta oli ottaa tyttö liinaan ja laittaa tissi suuhun. siellä se sitten lutkutteli ja nukkui koko kauppareissun ajan. En usko että rintani koskaan näkyivät juurikaan.

(heh, kuulostan ihan provolta)

Ottaahan se vähän selkään ja niskaan mutta ei ole niin hankalaa ja epämukavaa kuin miltä varmaankin näyttää.

Jos turvallisuusnäkökulma unohdetaan, niin en ymmärrä miksi huomaamaton julkisissa imettäminen ketään loukkaisi tai häiritsisi.

Mutta tähän en osaa ottaa kantaa, koska en matkusta bussilla. Täällä niitä ei yksinkertaisesti kulje. Enkä tiedä onko turvallisempaa olla kopassa (eikö sekin jarrutuksessa lennä iloisesti?) kuin syöttää.

Yhtä asiaa mietin tässä, ja se on tuo esteettisyysnäkökulma. Mistä lähtien rinta ei saa näkyä? Jos äitiä itseään se ei häiritse, että tissi vilahtaa, niin eikö meillä samaa paljasta rintaa tule joka ovesta ja ikkunasta ja mainoksesta sisään?? Itse olen sen verran ujo, että vaikka julkisilla paikoilla imetän (esim.ravintoloissa) en rintojani vahingossakaan vilauta kenellekään.

Imetys julkisella paikalla on laissa kielletty kyseinen asia pitänee toimittaa esimerkiksi vessassa...onhan laissa nääs itsensä paljastelukin laitonta yms.

Kyseessä on luonnollinen, kaunis ja tarpeellinen pienen ihmisenalun ruokinta. Imettävän äidin ei tarvitse välittää jos joku ahdasmielinen näkee imetyksessä jotain negatiivista.

en ole koskaan nähnyt että joku olis imettäny bussissa. en tullu myöskään ajatelleeksi tuota vaarallisuutta pitää lasta sylissä liikkuvassa ja nytkähtelevässä bussissa.. aloitukseni oli vain siltä kannalta että jos jonkun lapsi ei esim huoli pulloa.. itse en imettäisi bussissa kun en pysty imettämään muutenkaan kenenkään nähden, paitsi oman mieheni t AP

Itse ainakin imetin ja sain kiitollisia katseita kanssamatkustajilta - vaihtoehtona olisi ollut lapsen lohduton itku koko matkan ajan.

Joku itse asiassa tuli sanomaankin että se on oikein että annat reilusti ruokaa kun toisella on nälkä. :-)

Anna korviketta, gefilus mehua tai vettä jne. jos niin kiire ettei ehdi imettää muualla. Kattosin sua hulluksi. Ja olisin todellakin sitä mieltä lainkaan häpeilemättä.

hyi s**tana. tiesitkö, että tutitkin on keksitty?? minä en voi ymmärtää miten jotkut äidit viitsivät toimia omien lastensa kävelevinä tutteina?? musta toi on jotenkin pervoa kulkea kaupoilla tissi lapsen suussa, vaikkei näkyiskään. imetetty on, rauhallisissa paikoissa, jotta lapsesikin tuntisi olonsa parhaaksi mahdolliseksi. en hyväksy myöskään tota bussi-imetystä, hengenvaarallista!!! eihän kukaa liikkuvassa autossakaan imetä vaan pitää lapsensa tiukasti turvakaukalossa. pitäähän!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat