Vierailija

Ystäväni kertoi että lapsen isä oli antanut lapselle piiskaa kun 2-vuotias lapsi ei ollut millään keinolla totellut vanhempiaan.

Ei tuntunut yhtään katuvan tätä heidän tekoaan vaan sanoi että kyllä meni lapsen ilme totiseksi eikä sen jälkeen tehnyt ilkeyksiä, nyt piiska on kirjahyllyssä muistuttamassa et pitää olla kiltisti ja otetaan käyttöön tarpeen tullen.

Apua, olen ystäväni kanssa täysin eri mieltä tuosta asiasta. En missään nimessä antaisi omalle lapselleni samaa rangaistusta, eikähän tuo ole edes hyväksyttävää..?

Nyt apua siskot, miten voisin jutella ystävälle muista nuhtelukeinoista esin jäähypenkistä (joka meillä toimii mainiosti) astumatta hänen varpailleen kasvatuksessa, vai onko mulla edes oikeutta puuttua moiseen?

kiitos

Kommentit (5)

Itse muistan, kun äitini tukisteli ja antoi remmistä.. Kyllä se sattui mutta sattumista kaksin verroin pahempaa oli se tunne, henkinen puoli siinä jutussa. Tunnetta on todella vaikea kuvailla.. Ruumiillisesta koskemattomuudesta on pidettävä kiinni!

Ja kyllä. Olen itsekin ensimmäisen lapsen kohdalla sortunut tukistamiseen.. Toinen lapsi ehti neljä vuotiaaksi ennen kuin sorruin hänen kohdallaan ensimmäistä kertaa kuritukseen.. Joskus omat voimat on niiin lopussa noiden lasten kanssa mutta silloin tulisi vain ymmärtää itse poistua paikalta tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapselle voi antaa vitsaa rangaistuksena paljaal pyllyl isän tai äitin sylissä ropsitaan hellästi peräpuolelle minä saan tälleen äitiltäN4kertaa vuotessa.

Joillekin lapsille tosiaan ei muu auta, se on fakta! Se on sitten eriasia jos ruvetaan antamaan useasti selkään. Yksi kerta pitäisi, ja saa luvan riittää.

Oma äitini antoi minulle pentuna selkään, eikä todellakaan haittaa yhtään, vaan ihan oikein tehnyt jos en ole muuten uskonut.

Meidän kohta 4wee kersalle toimii onneksi kun sanoo vaan, että saat rauhoittavan piikin jos et rauhoitu tai vaikka piikin joka tekee sinut kiltiksi jos et tottele.. hyvin toimii, kun pelkää niin paljon niitä neuvolan pikkejä juuri :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat