Vierailija

Meillä on kaksi aikuista ja 1 v. lapsi ja maitoa menee musta aika paljon - noin 10 l/vko. Syödään aamuisin mysliä/muroja, juodaan kaakaota ja pojalle menee joskus puuroon ja juo aterioiden yhteydessä.

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen ulkomailla asunut maitotilalla ja kyllä lehmien oltavissa on aika huimat erot kun verrataan luomulehmiä ja tavallista maitotilaa!

Perustele väittämäsi!

Minä ja miehenikään emme ole " koskaan" juoneet maitoa, joten ilmeisesti tämä inhomme maidon makua kohtaan on periytyvää.

t. 9

PS. Sille, joka pelkäsi liiallista vitamiinien saantia: ymmärtäkseeni maitoa saisi juoda aika paljon että saisi vitamiineja liikaa. Voithan myös juoda luomumaitoa, siihen ei ole lisätty mitään.

Eikös jo EU tuonut mukanaan aika paljon määräyksiä ja uudistuksia, jotka tulivat kalliiksi tilallisille? Ja näitäkö ei sitten mikään taho valvo?

Kaksi aikuista ja 1-vuotias. Maitoa käytämme ainoastaan lapsen puuromaitona noin 5 dl/pvä, mihinkään muuhun sitä ei mene paitsi mahdollisten vieraiden kahvimaidoksi.

juoda mitään hemmetin luomumaitoa, kuten ei 99% suomalaisistakaan.

eikö oikeasti pelota että saatte liikaa vitamiineja?

b-vitamiinihan on toki vesiliukoinen mutta d-vitamiini pitkän aikavälin yliannostuksena, varsinkin lapselle EI ola ollenkaan hyvä asia.....

ja kuuntelin juuri radiosta lääkäriä joka sanoi, että vesiliukoisia vitamiinejakaan ei kannatttaisi huvikseen vedellä liikaa, rasittikohan se maksaa vai mitä, en nyt muista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat