Vierailija

Mistä tiedän, kumpaa tämä on, maha sattuu, ja tuntuu kovalta, mutta samalla tuntuu, kuin olisi iso hätä...

Hassua...

No eiköhän se jossain vaiheessa ajan kanssa selviä, on nyt vaan ollut monena yönä ja tänään illalla. Olisiko jotain toivoa, että se olisi sieltä jo tulossa?

Rv 39+6

Kommentit (15)

siitä kun supistusloppuu eli ei satu/ maha rentoutuu siihen kun alkaa taas tuntumaan... paljonko on tuo väli??

ja kuinka kauan supistus kestää??

kannattaa olla nyt aikas skarppina...oot sen verran pitkällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaihtelevasti eteenkin iltaisin. vauva on varmaan laskeutunut niin alas että painaa selkään kun vähän supistaa, niin mulla ainakin oli. joillakin nuo selkä kivut tulee vasta synnytyksessä.

nyt kun kolams synnytys lähetyy (rv38+1) niin näitä menkka kipua on taas tullut. ja tuo kakkantamisen tunne on aika hankala erottaa vieläkin vauvan pään puskemisesta vaikka tää on jo kolmas.. et tsemppiä sulle.

jotka valmistaa siihen läheevään synnytykseen!

ovatko kivuliaita? vai meneekö maha vaan kovaksi?

koska olet käynyt viimeksi lääkärin tarkistuksessa/neuvolassa?

kuulostaa ihan " siltä itteltään" , mutta jotenkin luulis, että sattuis enemmän... Vaikka eiköhän senkin aika vielä tule...

Torstaina on neuvola, viime torstaina edellinen. Ehkä odotan vain kiltisti sinne asti, ellei muutosta tapahdu. Tuntuu vain hölmöltä, kun kaikki aina sanoo, että kyllä sen sitten tietää, kun supistaa, ja mä vaan mietin, että onko se kakka vai vauva, joka on tulossa... ;) Ja kaipa sen sitten huomaa, kun alkaa todella tapahtua, ehkä nämä tosiaan on vaan harjoituksia ja ennakoivia.

Vauva kuitenkin liikkuu aktiivisesti (välillä tuntuu jalka ihan kylkiluiden tasalla)..

kaikillahan on erilainen kipukynnys... minä en olis voinut kuvitellakkaan esim luomu synnytystä mutta jotkut tähän kuitenkin pystyvät...

huolissani oon vaan sen takia kun sulla voi tulla kiire sinne jos sulla ei tulekaan kun vasta ihan lopussa kovempia kipuja/polttoja

jos asut lähellä synnäriä, soittaisin ehkä sinne ja kysyisin...jos pääsis sinne vaik tarkistukseen että missä mennää.

tietty jos mielestäsi pystyt sinnittelemään torstaihin niin sitten

ilmoittelehan tännekkin sitten jos lähtö tulee :)

kun kovat " ilmavaivat" olivat yllättävän säännöllisiä =) Sanoin vielä kätilöllekin, että taisin tulla turhaan, mutta haluaisin kuitenkin varmuuden, koska vaikka joskus on ollut kipeämpikin vatsa (selkä) ilmavaivojen aikaan, ne eivät koskaan ole tulleet viiden minuutin välein ja kestäneet minuuttia kerrallaan. Kaksi tuntia myöhemmin oli tyttö maailmassa.

tuntia. Supistukset alkoivat epäsäännöllisinä 2 päivää ennen vauvan syntymää. Ja kakalla kävin jatkuvasti, kun luonto hoitaa että suoli on tyhjä ennen synnytystä. Pahaa oloa ja oksetusta esiintyi myös.

että vaikka eka varmaan tulee suht hitaasti, niin kai se olis jo tullut?

Levolacia olen ottanut ummetuksen " pelossa" , mutta eipä tuo ole auttanut, että ehkä se ei sitten sitäkään ole...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat