Seuraa 

sain eilen kauhukseni plussan. (nyt pyydän vilpittömästi anteeksi niiltä jotka odottavat sitä kuin kuuta nousevaa).

Kävin tänään lääkärissä, mutta unohin kysyä milloin on laskettu aika jos tänään on 4+2?

Pitäishän jo kerran mukulan saaneena tietää, mutta tässä paniikissa ei pysty ajattelemaan....

Kiitos paljon vastauksista

Kommentit (4)

kyllä mä haluaisin 1v 7kk tyttärelle kaverin, mutta nyt kun on avioliitto hajoamispisteessä, kämppä pitäis laittaa myyntiin, vaihtaa paikkakuntaa ja duunia en usko olisiko sitä pienen ihmisen hyvä tulla sekasorron ja kaaoksen keskelle.

ei tiedä eikä varmaan saa tietääkkään. Suhde on ollut aika lailla loppu jo kun tulin raskaaksi ensimmäistä odottaessani eli yli 2v sitten. Herra ei ensimmäistä lastakaan halunnut, (pillerit petti) mutta päätin kuitenkin lapsen pitää. Tämä toinen ei varmasti tulisi kuuloonkaan tai jos tulisi mielestäni ei ole kannattavaa jatkaa suhdetta vain ja ainoastaan lasten takia, koska molemmat olisivat silloin onnettomia ja se heijastuisi varmasti myös lapsiin. Vai Osaatteko kuvitella sellaista suhdetta jossa ei saa vastarakkautta vaikka itse rakastaa?

abortti kauhistuttaa ja sámoin myös koko tilanne. Jäin tänään sairaslomalle vajaaksi kolmeksi viikoksi näin alkuun, että saan rauhassa miettiä mitä teen. Mies ottaa onneksi täyden vastuun esikoisesta ja on hyvä isä hänelle kaikesta huolimatta.

eilen ja toissapäivänä tuli muuten vähän verta kirkasta ja tummaa. En oikein tiedä mitä siitä pitäisi ajatella.

Kamalaa tilitystä, mutta kamala on myös tilanne. Tietysti on ystäviä joille avautua, mutta mielelläni kuulen myös asiallisia mielipiteitä muilta.

-mimma

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mimma83:

Lainaus:

kyllä mä haluaisin 1v 7kk tyttärelle kaverin, mutta nyt kun on avioliitto hajoamispisteessä, kämppä pitäis laittaa myyntiin, vaihtaa paikkakuntaa ja duunia en usko olisiko sitä pienen ihmisen hyvä tulla sekasorron ja kaaoksen keskelle.

Tietääkö miehesi raskaudesta? Onko liittonne totaalisesti tuhoon tuomittu? Kuten jo otsikkoon laitoin, tilanteet kestävät vain hetken. Nyt tuntuu ehkä surkealta, mutta ei se välttämättä sitä esim. muutaman vuoden kuluttua ole. Kestätkö itse ajatusta abortista tai jopa tehtyä aborttia?

Itselläni puhuminen auttaa. Etsi siis ihminen tai ihmisiä joille voit puhua tilanteesta. Älä jää ajatuksinesi yksin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat