Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kellään, joka syö clomeja clomikierroissa kuukautisvuoto tosi niukkaa (ei edes kunnon verta!)? Mulla on ollut näin kaikissa kolmessa kierrossa kun olen niitä syönyt. Yhdessä kierrossa jossa clomien lisäksi söin lugeja, tuli kunnon vuoto. Tietääkö joku mistä tämä johtuu?

Kommentit (4)

keltarauhashormonitoiminta ok?

Ajattelin vain, että keltarauhashormonihan just kasvattaa ja ylläpitää kohdun limakalvoa, ja tuli vaan mieleen, et kierrossa, jossa sulla on clomien lisäks luget, niin sulla on runsaat/normaalit menkat....lugesteronhan on just keltarauhashormonia...

Mulla on itellä ollut todella ikäviä oireita keltarauhashormonin vajaatoiminnasta, en tiedä, olenko sitten ' toinen' ääripää, nimittäin mulla oireena oli melkein koko kierron kestävä tiputteluvuoto ja kuukautiskivut. Itse sain lopulta apua homeopaatilta.

ja se oli kunnossa. En sitten tiedä mikä tän aiheuttaa!

Alkaa koko clomit inhottaa kun lukee tota " clomifen150 mg/ärsyttävät lääkärit" aihetta. Tietääköhän noi kaikki lääärit oikeesti, mitä ja mihin sitä määräävät. Jollekkin tutulleni oli gyne sanonut ettei pitkää kiertoa tarvitse mitenkään hoitaa ja mulla taas gyne sanoi et pitää ovista aikaistaa clomeilla (mulla siis pitkät kierrot). Nyt tämä tuttavani on onnellisesti raskaana, vaikka pitkäkiertolainen onkin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kävin seurantaultrassa suunnilleen kukaus ekan clomikierron jälkeen ja silloin ainakin kaikki oli kunnossa ja näytti gynen mukaan tosi hyvältä, uusi munarakkula oli just irtoamassa lähi päivinä. Eipä tosin sekään kierto tuottanut tulosta. Mulla siis ollut clomikiertojen välissä luomukiertoja koska en ole niukan vuodon takia voinut aloittaa uutta kuuria.

Kysyin gyneltä tosta vuodosta ja hän oli sitä mieltä ettei terveellä naisella ole vaarana limakalvon ohentuminen. En sitten tiedä! Gyneni on synnytyksiin erikoistunut.

Mulla tosiaan clomit käytössä vaan vahvistamaan omaa ovulaatiota. Ihmetyttää kuitenkin toi vuotojuttu. Enpä taida enäää niitä syödä vaikka yksi kuuri olisikin ollut jäljellä.

Oudoksuttaa myös kun gyne jopa sanoi että " ehkäpä yksi tabletti per päivä ei ole ollut tarpeeksi tehokas" eli siitä johtuis vuodon niukkuus ja hän ehdotti alunperin että söisin 2 per päivä vikalla kuurilla. EIKÖ KUULLOSTA OUDOLTA?

Itsellänikin tuli tuo limakalvon oheneminen ekana mieleen mutta kai se sitten aika nopeasti aina kasvaa takaisin koska kun esim. kesäkuussa söin clomeja YHDEN kierron, KAHDET seuraavat menkat oli tosi niukat mutta sitten taas olivat normaalit. Nyt kun syyskuussa söin clomeja ja lugeja oli normaalit menkat lokakuussa mutta näköjään clomit vielä vaikuttavat kun nyt marraskuun menkat niukat.

On mullakin vuoto vähentynyt normaalista, mutta silti tulee kuitenkin selvä vuoto. Joillakin clomit voi ohentaa kohdun limakalvoa ja sen vuoksi vuoto vähenee. Ootko käynyt seurantaultrassa?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat