Vierailija

Kommentit (25)

Enpä ole tällaistakaan tullut koskaan ajatelleeksi; olen itse aina ottanut kaikki saamani lahjat ilolla vastaan ja aion opettaa lapsellenikin saman asenteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse laitan lahjatavat käytettynä lahjoituksena eteenpäin. Ja jos on käynyt tuollainen koko fiba, kysyn lahjan antajalta voiko tuotteen vielä vaihtaa. Lähes kaikissa kaupoissa on mahdollisuus vaihtaa lahjaksi ostettu vaate.

kuopuksen saamat vaatteet myyn kirpparilla.

[/quote]

Itsekin olen uskossa ja hengelliset kirjat ja lehdet ovat enemmän kuin tervetulleita. Tarkoitin sellaisia, missä on kaikenlaista noituutta ja taikavoimia. Enkä siis tarkoita myöskään perinteisiä satuja noitineen ja haltijoineen, vaan uudempia tuotoksia, esim. erilaisia lehtiä. En nyt valitettavasti muista yhdenkään sellaisen lehden/kirjan nimeä, mutta näitä tulee töissä usein vastaan, kun lapset puhuvat niistä.

t-paidan jossa luki

Yksi virhe,

isä tuomittu on,

osamaksu loputon.

ja lapsemme on saatu hedelmöityshoidoilla.

mieheni kyvytön. ja lapsi ei biologisesti hänen oma.

joten häntä loukkasi selvästi vaikkei koskaan sanonut.

niistä ei tule kuin paha mieli lapselle kun lahja hajoaa jo ekana iltana

:( ja jos krääsä sattuisi pysymään ehjänä niin sitten sillä ei jakseta leikkiä yhtä iltaa kauempaa ja sen jälkeen se vain pyörii pitkin lastenhuoneen lattioita.

lahjan ei tarvitse kuitenkaan olla kallis vaikkei krääsää olekaan! esim. värityskirjan tai värikynäpaketin saa muutamalla eurolla ja siitä on iloa pitkäksi aikaa.

toinen mitä en halua lahjaksi on liian pieniä vaatteita, miehen sukulaiset on oikein kunnostautuneita tässä... vaikka olen maininnut usein juhlien lähestyessä että meidän lapset on ikäisekseen isokokoisia ja käyttävät taulukkoja suurempia vaatteita ja sanon vielä oikeat kootkin niin silti tulee lähes poikkeuksetta liian pieni vaate lahjaksi. onneksi lapset ovat samaa sukupuolta niin isompien lahjavaatteet saa käytettyä pienemmillä ja kuopuksen saamat vaatteet myyn kirpparilla.

(ei kylläkään kummien antamia)

-liian pieniä vaatteita

-alle 5-vuotiailta kiellettyjä leluja 1,5-vuotiaalle (sisältää pieniä osia ja lapsi tunnettu siitä että syö kaiken)

-karkkia lapselle joka sitä ei saa syödä

-rikkinäisiä tavaroita (kirpputorilta ostetut käy hyvin kunhan ovat ehjiä!)

Lisäksi tuli mieleen vielä:

-ahdasmieliset Jeesus-kirjat yms. " propakanda" (saa siis antaa uskonnollisiakin lahjoja, mutta me emme usko jumalaan vaikka vielä kirkkoon kuulummekin [lapset saavat kyllä valita uskontonsa itse kunhan kasvavat] ja sitä tulee kaikkien kunnioittaa)

-pehmoleluja (ainakaan mitään perus-nalleja ja molla-maijoja)

-mitään pelottavia/ällöttäviä (tyyliin hirviönuket, hajuhemmot jne.)

-lelut joiden ainut tarkoitus on tuottaa ihan järjetöntä möykkää (esim. sähkökitara pikkulapselle joka ei osaa soittaa)

-bratzeja (en tiedä miten kirjoitetaan)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat