Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (6)

kävin oitis tuolla vauvat.netissä ja sieltä löytyi kyllä todella paljon samankokeneiden viestejä. Olo on kamala, ihan kamala. Sain tänään kuulla, että ystäväni on aamulla plussannut, ja vaikka olen onnellinen puolestaan, olen samalla NIIN katkera. En haluaisi oll paha ihminen mutta tälle katkeruudelle en oikein tunnu pystyvän mitään. Ehkä aika auttaa?

Ap, kiittäen edelleen

Itse koin keskenmenon syyskuussa-05 raskaus oli edennyt jo rv 21. Itse olen käynyt www.vauvat.net sivustoilla. Olen saanut sieltä tietoa/tukea saman kokeneilta. On myös enkelisivut,jotka ovat kyllä aika hiljaiset...Toivottavasti löydät näistä jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tulehduksesta...tulehdusarvoja seurattiin viikon verran sairaalassa,mutta jostain kumman syystä tulehdus ei näkynyt verikokeissa,joten se suljettiin pois. Ja pääsin kotiin...Rv 18 kohdunsuu oli auennut jo 2cm ja jouduin vuodepotilaaksi. Lisäksi kohdunsuulle ommeltiin ns.tukilanka pitämään kohdunsuuta kiinni. Mutta ehdin olla kotona n.viikon,kun synnytys käynnistyi. Ja mitään ei ollut tehtävissä =( Tulehdus aiheutti kovia kipuja sekä supistuksia vko:lta 14...mutta tulehdus pysyi piilevänä...ja tuli selville vasta synnytyksessä...tulehtunut istukka oli " erittänyt" kohtuun todella paljon hyytymää ja " moskaa" , että lääkäritkin olivat aivan ymmällä,miten sitä oli niin paljon?! Kaipa se tulehdus oli muhinut siellä aikansa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat