Seuraa 

Meillä on tyttö 1v 2kk ja nyt muutamana iltana olen huomannut tytön jalkapöydän nivelten naksuvan. Onkohan ihan normaalia?! Kun hän on esim. sylissä ja pyörittelee jalkateriään, niin inhottava pauke vaan kuuluu, ihan kuin menisi luita poikki! Tuo ääni tulee molemmista jaloista ja tyttö tuntuu itsekin huomaavan sen, koska innostuu ojentelemaan jalkojaan entistä enemmän äänen kuultuaan. Kuulostaa aika koomiselta, mutta mistähän tuo voisi johtua? Muuten tyttö on ihan normaali taapero, oppi kävelemään 11kk iässä ja siitä asti on menoa riittänyt. Onko muilla tämmöistä?

Kommentit (1)

Meidän neidillä lonksui vajaa vuoden ikäisenä polvinivelet. Hänellä oli myös tuo tilanne, että pystyi itse lonksuttelemaan polviaan ja kyllä teki pahaa. Yritin silloin jo etsiskellä, josko aiheesta olisi käyty keskusteluja, mutta en löytänyt mitään. Olin jo viemässä tyttöä tarkempiin tutkimuksiin, mutta muutaman viikon kuluessa lonksuminen loppui. Luulen, että meidän tapauksessa ainakin kysymys oli polvinivelten kehittymättömyydestä ja pääsivät sen takia lonksumaan. Asiaa ei sen kummemmin tutkittu, neuvolalääkäriltä asiasta kyllä kysyin ja hän katsoi, että jalat on ihan oikeassa asennossa eikä siis pitäisi olla mitään vakavampaa. Nyt jalat siis näyttää ja kuulostaa olevan ihan kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat