Vierailija

voi viedä tasokkaaseen palveluun tottuneen " herraporukan" - ulkomaalaisia, haluaisivat varmaan maistaa poroa + alueen " omia" ruokia.

Onko se ravintola Puolukka vielä hyvä ja hengissä? Miten on Sky Hotelin laita? Siitä on kauan kun viimeksi olen rovaniemellä syönyt (no kai rossossa), en oikein tiedä näitä " parempia" mestoja!

Please ja kiitos!

Kommentit (5)

Pohjanhovi ei puitteiltaan mikään hirmuisen hieno, mutta sillä on historiallista perspektiiviä, Roin vanhin ravintola, jokinäköalat. Gaissa sitten voisi olla toinen. Skyllä kyllä hyvä ruoka ja upeat näköalat, mutta jotenkin se on musta nuhjuisen oloinen.

Puolukka oli mielestäni kiva ja mukavan intiimi paikka, mutta sitä ei valitettavasti ole enää.

No sitten, jos tosiaan rahasta ei ole pula, löytyy tilausravintoloita. Esimerkiksi Napapiirillä sijaitseva Santamus on todella elämyksellinen ja tunnelmallinen paikka (www.santamus.fi tai jotain). Sitten talvisin, en tiedä onko vielä joulukuussa pystyssä, on igluravintola, joka varmasti olisi ulkomaalaisille hieno kokemus. Jos haluat satsata ja jos rahaa todellakin voi käyttää, voit kysyä myös ohjelmapalveluyrityksiltä, onko niillä jotain tarjottavanaan.

Rosso ei näille ihmisille ole kyl ihan riittävän " siisti" paikka, mieluummin vaikka Fransmanni - mut kaikkein mieluiten EI mitään ketjuravintolaa.

Sky Hotelissa olen ollu töissä ja siksi en sitä oikein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sky Hotel on tasokas sekä keskustan Santa Claus Hotellissa sijaitseva Gaissa. Samaisessa hotellissa vierailee mm. Häkkiset sun muut tasokkaaseen elämään tottuneet immeiset. Sky Hotellilla kuitenkin upeammat näköalat ja muut puitteet. Itse valitsisin Skyn.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat