Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Mulla on maidontulo vähentynyt :(

Syitä mietin kovasti... Voiskohan syynä olla minun korvakäytävätulehdus? En syö antibiootteja ,mutta paikallisesti laitan korvaan antibiootteja.Kipu on sietämätön...ja joudunkin turvautumaan kipulääkkeisiin useaan otteeseen vuorokaudessa (ja tälle sain lääkärin siunauksen kun eilen kävin hänen luonaan)

En haluais luopua imetyksestä ,koska koen sen miellyttäväksi tapahtumaksi.Tyttöhän huolii pullostakin vastikkeet, mutta siltikin huolettaa toi maidon tulon ehtyminen)

Waimo72 & prinsessa 3vkoa 3pvää

Kommentit (2)

Ensiksikin on tietenkin tärkeää, että sinun tautisi tulee lääkityksi ja kipulääkkeitäkin voi syödä huoletta, kun varmistaa teratologisesta tietopalvelusta lääkkeen sopivuuden imetykseen (ellei lääkärisi nimenomaan määrännyt imettävälle sopivaa kipulääkettä).

Ennekuin kovin hätäännyt maidontulon vähenemisestä, tarkentaisitko, mistä päättelet sen vähenneen?

Rinnat saattavat tuntua ihan tyhjiltä rukkasilta ja pumpatessakaan ei välttämättä tule mitään, mutta silti vauva voi saada imiessään maitoa aivan yllinkyllin.

Joskus äidit tämmöisessä tilanteessa säikähtävät ja tarjoavat lapselle korviketta pullosta, mikä vähentää rintojen saamaa maitotilausta ja sen seurauksena maidontulo todella vähenee. Eli minä kannustaisin sinua imettämään aina kun vauva tahtoo ja olemaan hermoilematta, vaikka rinnat tuntuisivat aivan tyhjiltä. Itseasiassa tyhjästä rinnasta erittyvä maito on rasvaisempaa ja ravitsevampaa kuin täyden rinnan etumaito.

Tsemppiä imetykseen!

Minulla maidontulo väheni, kokeilin kaikkea, itkin ja pumppasin, lopulta luovutin kun en saanut edes nukuttua kun vaan mietin mitä teen.

Ja kyllä, korvakäytävätulehdus uusii mulla vähän väliä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat