Vierailija

Mistähän tämä mahtaa johtua... Nyt toista päivää pienellä on ilmestynyt pientä näppyä ensin ohimolle ja nyt tänään otsaan. Välillä näyttää rauhoittuvan jo, mutta sitten alkaa taas punoittamaan enemmän ja nyt näyttäis että näppy vaan leviää. Onko ajatuksia?

Kommentit (5)

Otan asian nyt ensin puheeksi päiväkodissa ja tsekkaan heidän kanssaan ruokalistaa läpi. Josko sieltä löytyisi sellaisia ruoka-aineita, joita emme ole kotona lapselle antaneet? Poika on vasta aloittanut pk:ssa.

Olen kyllä miettinyt, että saattaisi johtua sitrushedelmistä, kun olemme niitä vasta alkaneet nyt hänelle antaa, kun nuo ihanat mandariinit ovat tulleet kauppoihin. Jos lopetamme niiden antamisen kotona ja pk:ssa, niin sittenpähän se nähdään.

En tiedä, miten pk:ssa suhtautuvat ruoka-ainerajoituksiin, jos ei ole todistusta allergiasta, mutta ei kai se ole niin kovin vaikeaa antaa vaikka omppua sen sitruksen sijaan. Huomenna kysyn asiaa. Ja jos ei muuta, niin sitten täytyy ottaa yhteys neuvolaan.

Toivottavasti ei nyt mihinkään allergiatesti-rumbaan jouduta :-(

nro 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Iho ollut aina mun mielestä tosi hyvä ja olen vähän ihmeissäni nyt kun näitä näppyjä yhtäkkiä ilmestyi.

Meillä ei tunnu kutiavan ainakaan kovin pahasti vielä eli ei raavi eikä valita näppylöitä. En ainakaan ole huomannut että häiritsisi.

ap

Ensin oli muutama näppylä polvitaipeessa ja siitä se lähti leviämään ympäri vartaloa, niin että näppylöitä oli jopa jalkapohjassa. Kävin kerran tavallisella lääkärillä näyttämässä ja kerran ihotautien erikoislääkärillä ja varsinaista syytä näppylöille ei löytynyt. Ihotautilääkäri epäili että näppylät olivat jonkun viiruksen aiheuttamia.Näppylöitä tuli lisää noin kaksi viikkoa ja oli hävinnyt noin kuukauden, sen jälkeen kuin ekat näppylät ilmestyi.

On raapinutkin sitä jonkin verran ja saanut aikaan muutaman pienen naarmun. En voi käsittää, mistä tuo voisi johtua. Mitään allergioita ei ole todettu ja poikamme iho on aina ollut todella hyvä. Ei ole ollut edes vaippaihottumaa koskaan.

Ihme juttu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat