Seuraa 

Miksi aina naispareja ja itsellisiä naisia yritetään saada tuomiolle siitä, etteivät nämä halua adoptoida? (naisparit eivät edes saa sitä tehdä).

Miksi heteropareilta ei tentata, mikä pakko on biologinen lapsi saada, miksi adoptio ei tule kyseeseen?

Sivut

Kommentit (116)

Vierailija:

Lainaus:

mihin tämä maailma on mennyt ja menee koko ajan. Täysin epäluonnolliseen toimintaan! Miksi ei voida hyväksyä, että lapset kuuluu naisen ja miehen liittoon?

Kaikessa on kyse vain siitä, mitä aikuinen haluaa. Sitä hänen on saatava, ettei tule paha mieli. Missä on lapsen halut ja oikeus? Missä on biologia?

Miksi homojen ja yksinäisten miesten halu ja tarve saada lapsi on vähäpätöisempi kuin lesbojen ja yksinäisten naisten?

Miksi minä en saa tehdä kaikkea mikä musta on kivaa?

Tämän minäkin haluaisin tietää!

Kiitos sinulle järkevistä sanoistasi, on meitä hei kokonaista kaksi kappaletta täällä puolustamassa luonnollisuutta!

Uskomatonta.

12

että olisiko hän mieluummin elänyt elämänsä lastenkodissa mihin hän maassaan joutui ja mahdollisena lapsikatuprostituoituna.

Hyvä se on arvostella kun kaikki on hyvin.

Vierailija:

Lainaus:

TOTTA KAI hänen kokemuksensa ovat ristiriitaisia jo siksi, että hänen etninen taustansa poikkeaa valtaväestöstä, hän on aivan erinäköinen kuin adoptiovanhempansa, hän on ehkä kohdannut elämässään rasismia Suomessa jne.

Hän voi toki puhua sen puolesta, että kannattaako tänne tuoda lapsia ulkomailta vai ei... Minusta ei! Parempi kaikille osapuolille, jos suomalaisille saataisiin mahd. paljon suomalaisia lapsia -hoidoilla tai adoptiolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kadullakaan eivät voi kulkea ilman, että jatkuvasti miettisivät, kuka kenenkin kanssa nai. Ja sitten puistattelevat omilla mielikuvillaan. Perverssiä?

Vierailija:

Lainaus:

käytyä vieraissa..! Hyvät ihmiset, tämähän on elämää. Lain mukaan isä on se, jonka kanssa äiti on naimisissa silloin kun lapsi syntyy. Ja lain mukaan se on näin, vaikka valkoisille Matille ja Maijalle syntyisi pikimusta lapsi. Tsekatkaa, jos ette usko.

Emme tietenkään kerro lapsille. Miksi pitäisi. Kuka oikeasti uskoo, että siitä olisi heille muuta kuin haittaa ja surua. Ja miksi itsekään sitä pohtisimme ja tekisimme siitä isoa asiaa. Lapset syntyivät meille, meidän toivomuksestamme ja isä on ollut isä alusta asti. Miten muuten se voisi olla?!!!

än tuon isompi asia ole. Miksei sitten voi kertoa rehdisti, että lapsi on saanut alkunsa lahjasoluin?

Mitä jos lapsella ilmenee hedelmällisyysongewlmia, mahdollisesti periytyviä? Pyörittelisitte silmiänne ja levittelisitte käsiänne?

Homojen ja muiden epäilyttävien pitää sen sijaan latoa kaikki faktat tiskiin: kenen kanssa, missä ja milloin..!

Elkää nyt olko noin hankalia.

ps. Sinulle 12, en toivo hyviä unia. Olet yksisilmäinen paska.

Että sinä olet, Tempakka, ihana persoona : ) - siis ihan vilpittömästi minä pidän sinusta. SIKSI se on niin pirun hankalaa kritisoida sinun tekemisiäsi, koska en haluaisi aiheuttaa sinulle pahaa mieltä.

Kiitos, kun vastasit (kirjoittelit pitkään omista motiiveistasi saada lapsia). Minä arvostan sitä usko pois.

Mutta silti minun omat periaatteeni eivät anna periksi. Minun täytyy olla tässä asiassa sen puolella minkä katson oikeaksi.

12

Ja sitten hurskastellaan ja kauhistellaan, kun johonkin onnelliseen ja rakastavaan perheeseen toivotetaan tervetulleeksi lapsi hedelmöityshoidolla... Tiedoksi teille: TÄSTÄ LAPSESTA ei tarvitse kenenkään olla huolissaan! Hänellä tulee menemään hyvin. Parempaa vakuutusta (jos sellaista ylipäätään on) lapsen tulevaisuudelle ei olekaan, kuin syntyminen toivottuna ja rakastettuna.

Lapsia, joista pidetään huolta. Lapsia, jotka eivät ole syntyneet vahingossa tai huonoon elämäntilanteeseen, vaan joita on harkittu ja odotettu -usein pitkään.

Paljon, paljon enemmän pitäisi olla huolissaan niistä lapsista, joita ei ole tehty niin toivotusti ja suunnitellusti ja rakkaudella.

se on kyllä todellakin sääli, että nämä " lastensuojelijat" tuhlaavat voimavaransa tällaisiin asioihin, kun he voisivat tehdä jotakin todellista huonosti voivien lasten hyväksi.

Että geeniperimä äidiltä, joka hylkäsi lapsensa, on tärkeämpi, kuin se huolenpito, hoiva, kasvatus ja rakkaus, jonka sai adoptioäidiltä.

Ja sitten vielä ihmetellään että ihmiset eivät halua adoptoida, vaan haluavat omia lapsia!

Heh, vai puoli vuotta... No kerronpa MINÄ sitten tähän väliin oman tarinani:

Tulin raskaaksi eka yrittämästä. Sain keskenmenon. En ollut tullut uudelleen raskaaksi puoleen vuoteen. Ei haitannut, olin varma, että onnistuu, ja me saamme vielä viisi lasta.

Kului vuosi. Ei tärpännyt. Alkoi hieman huolestuttaa, mutta en vielä panikoinut. Aloin nähdä lapsiperheitä joka puolella, ihmiset alkoivat kysellä (läheiset): " eikö vieläkään? No voi voi..." jne.

Kului puolitoista vuotta. Aloin huolestua jo tosi pahasti ja olin varma, että me emme saa koskaan omaa lasta ja jäämme lapsettomiksi. Siinä vaiheessa ei ollut pienintäkään epäilystä: hoitoon! Onneksi sitten onnistui, saimme yhden lapsen hoidoilla ja jokunen aika sitten toisen " luomusti" .

Mutta mikä sinä olet tuollaisella kokemuksella puhumaan yhtään kenellekään lapsettomuudesta?

Jeeeeeeeeeesus, että jotkut pitävät itseään jumalana!

Vierailija:

Lainaus:

No keskustellaanpa minun motiiveistani sitten seuraavaksi jookosta. Ei minulla ole tämän asian suhteen salattavaa..

Meidän tilanteemme on sellainen, että tapasimme mieheni kanssa - ja hyvin aikaisessa vaiheessa HÄN sanoi haluavansa minun kanssani lapsia. Minä en silloin potenut ollenkaan " vauvakuumetta" , mutta rakastin miestäni - ja uskoin meihin vanhempina. Uskoin, että kaikki menisi lapsenkin kanssa hyvin, ja halusin lapsen yhdessä mieheni kanssa - ihmisen joka olisi osa minua ja osa miestäni. Lähipiirissäni ei ollut silloin muita pieniä lapsia, kun päätös syntyi - joten se oli sisäsyntyinen ratkaisu hyvin pitkälle - juuri sellainen missä ajattelin omia motiivejani lapsen hankintaan, ja sitä kuinka kelvollinen / tai kelvoton olisin äidiksi / vanhemmaksi.

Yritimme ½ vuotta ja esikoistyttömme sai alkunsa. Raskaus oli vaikeaa aikaa, mutta vauvana hän oli ihanan helppo lapsi. Äidin rakkauskin heräsi heti. Nyt meillä on kaksi tytärtä - ja (jopa!) 5 lasta on yhteisissä suunnitelmissa. Mieheni on loistava isä, ja minusta on kasvanut ihan ok äiti ; ) - se on koko ajan eläväinen prosessi.

Ihan rehellisesti sanottuna - minä en olisi lähtenyt mukaan hoitoihin, jos ei lasta olisi alkanut kuulua luonnollisia teitä pitkin. En koe, että lapsi on jokaisen aikuisen oikeus - vaan on syntyäkseen, jos syntyy ja silloin kun syntyy.

Mitä sinä vielä haluaisit tietää?

12

Tuntemani pahimmat tirkistelijät ja " Seiskan lukijat" ovat niitä, jotka vastustavat hedelmöityshoitoja lesbopareille ja yksineläjille. He ovat pikkusieluisia moralisteja, jotka eivät tietenkään itse tajua sitä olevansa.

Kyse heille on pohjimmiltaan vain ja ainoastaan seksistä. Siitä olen ihan vakuuttunut.

Mikä nykytilanteessa on vikana? Miksi ei voida jatkaa nykylinjoilla? Miksi kaikkeen pitää olla laki?

Yksilöt päättäköön. Tapauskohtaisesti.

Ja mielipiteeni on, että sallitaan kaikille tai ei sitten kenellekään.

Julkisuudessa en tosiaan ole koskaan nähnyt aiheesta mitään keskustelua. Itse elän perheineni jatkuvasti julkisen märehdinnän kohteena ja alkaa kyllästyttää, kun niin usein juuri meitä syytetään siitä, ettemme välitä maailman lapsista vaan itsekkäästi tahdomme biologisia lapsia. Tähän huomautuksena vielä sekin, että esim. kahden äidin perheessä toinen ei ole lapselle mitään biologista sukua, joten kovin suurta verisiteen tarvetta ei taida heillä olla.

En todellakaan toivo, että heteroita alettaisiin piinata vaatimuksilla ottaa omakseen hylättyjä lapsia, vaan toivoisin, että ihmiset miettisivät millaisia hurskasteluja suustaan päästävät kun kyse on muista kuin heteropareista.

Tempakka:

Lainaus:

me olemme lisääntyneet miehen kanssa. Eräs ihana tanskalainen mies ajatteli, että hänpä tekee oikein mukavasti jollekin naisparille ja lahjoittaa heille siittiöitään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat