Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

yleensä aina toinen puoliso on miesmäinen ja toinen naismainen?

Onko kyseessä joku perverssi leikki vai kehityshäiriö jo kohdussa, että esim nainen on niin miesmäinen? Vai syökö jotain hormoneja? Miksi ei sitten mies, jos kerta pitää olla niiiiin miesmäinen puoliso? Ja homoissa toistepäin.

Kommentit (7)

Ruumiinrakenteen, pukeutumisen, ulkonäön ja liikkumisen perusteella kun heitä veikkaisi 100% miehiksi. En siten myöskään ymmärrä lesboja jotka näistä naisista kiinnostuvat, koska minulle he ovat miehiä. Bi seksuaalin tavan ymmärrän rakastua ihmiseen sukupuolesta huolimatta, koska itse olen bi, mutta jos leimautuu joko homoksi tai heteroksi niin olettaisin, että silloin on myös kiinnostunut sukupuolen ulkoisista fyysisistä ja sosiaalisista tunnusmerkeistä.

Minä tunnen kymmeniä ja voin kertoa, että asia ei mene kuten kuvittelet.

Ajatusleikki sinulle:

Arvo tuttavapiirisi naisista " pareja" ja vertaile heitä. Ovatko kaikki tasapuolisesti mielestäsi feminiinisen näköisiä vai onko pareiksi sattunut myös sellaisia, joista toisella esim. lyhyemmät hiukset kuin toisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Äijä on oikeasti muija ja suureen ääneen haastattelussa kertoo olevansa sovinisti ja naisen paikka on lieden ääressä :D! Jotenkin tosi kornia. Onkohan hänet jo leikattu mieheksi?

jotkut lesbot pitävät androgyynimmistä naisista ja heille kyseessä tosiaan on edelleen nainen.

Johonkin tiettyyn ikävuoteen saakka lapsi luulee, että ihmisen sukupuoli vaihtuu vaatteiden vaihtamisen mukaan. Useimmat ihmiset kuitenkin oppivat jossain vaiheessa, että sukupuoli on eri asia kuin sukupuolelle ominaiset vaatteet.

lyhyitä hiuksia, vaan myös pukeutumistyyliä, möreämpää ääntä, miesmäisiä kasvonpiirteitä, naisellisen pehmeyden puuttumista.

Tunnen vain yhden homopariskunnan ja yhen lesbopariskunnan, joen niitten perusteella en voi tehdä pitkälle pötkiviä päätelmiä, mutta useita olen nähnyt telkkarissa.

lesbojen androgyyniydestä ja kerroin pitkät pätkät mm. historiaa aiheen tiimoilta.

Tiivistän tähän nyt sen, että ulkonäkökysymykset liittyvät yhteiskuntatilanteeseen ja tilanteen kehityksen historiaan. Ihan viime vuosina on vapauduttu paljon. Vielä kun itse tutustuin " homopiireihin" katsottiin kummeksuen pitkiä hiuksia ja hameita. Nykyään ne eivät ole mikään ihme lesbopiireissäkään.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat