Seuraa 

Sivut

Kommentit (17)

[color=DeepSeaBlue]Sain SINILAISELTA seuraavanlaisen viestin:

[color=RoyalBlue1]" Hässäkän päätteeksi meille syntyi pieni suuri poika 4280g 53cm klo11.06. Synnytys oli rankka mutta voidaan hyvin. :)" [/color]

Melkoinen pojanjötkäle sieltä siis tupsahti! Painoarvio toissapäivänä oli muistaakseni 3,7kg.... !! Sinilainen tulee sitten kertomaan itse myöhemmin enemmän. :)

LÄMPIMÄT onnentoivotukset ja -halaukset koko perheelle vielä tätäkin kautta! :) [color=red][size=3]♥[/size][/color]

terveisin Jedelede kuumeilupuolelta

tulppaa tuli taas lisää tässä aamulla, ruskeaa ja vähän veriviirua seassa.. normaalisti olisin innoissani, nyt en tiedä mitä ajatella, eikä taida tietää mieskään.. varmaan tunnin olen nyt yöllä nukkunut, senkin tosi katkonaisesti.. noh, ya-kontrolli on tosiaan klo 9, sinne mennään yhdessä ja katsotaan tilanne.. hui hai...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Myös mulla aamulla tuli limatulppa(a)! Mistäs sen tietää tuliko kaikki vai ei? Menen aamulla polille 8.30 harkitsemaan käynnistystä.

Dema: tsemppiä ja nyt vaan jalat ristissä!!!

Kielo: Oletko jo mennyt? Ei tainnut eilenkään enää kuulua mitään?

Ja saaneille ja menneille onnittelut! Perästä tullaan varmasti.

Onko enää muita kuin minä, dema, zuzanna ja onniIlona?

Knoppe 41+3

huomenta kaikille!

nyt on minun vuoroni tuoda iloisia uutisia,elikkä Hennajo on saanut viime yönä 4.13 tyttö vauvelin, pituutta oli 50cm ja painoa 3450g.prinsessa oli tullut niin vauhdilla että oli tullut luomuna,mutta antaa hennajon kertoa lisää sitten itse kun pääsee kotia ja oikein iso onnitteluhali minunkin puolesta vielä.

tyttilii ja poitsu 2 vko

Sinilainenkin on päässyt vauhtiin, yöllä oli 01:n aikaan mennyt lapsivedet!! Enempää tietoa ei vielä ole tullut, joten odotellaan... :) Teillä alkaa käydä vähiin väki.. ;) tsemppaukset kaikille!

toivon et tulis kunnon supparit, vedet menis, tai tulis sitä veristä vuotoa, niin vois lähteä synnärille.. ja ehtis sit mieskin hyvin mukaan.. kiitos neiti tsempityksistä, ei kai se niin väliä vaikka vähän ohi pinon tuleekin muita tsempittämään.. :)

ääks, on tää jännää......

dem@ 41+5

Meille syntyi tummatukkainen peikkopoika perjantaina 4.11 klo 9.08.

3240g ja 50 cm. Synnytys oli milettömän helppo, suht kivuton ja kestoltaan mahtavat 35 minuuttia.

Voi sinua dem@, oletko vieläkin täällä????

T:lokakuu05 ja poika 5 pv.

p.s kirjoittelen synnytyskertomukseni kun ehdin.

jes jes.. :) yksi päivä illassa, ja esikoinen nukkumassa.. vielä kun tuon kuopuksen saisi unille... sitten pääsee itsekin.. luulisi unen tulevan helposti, vaikka jännät paikat onkin, kun viime yönä ei oikein tullut kuopuksen heräilyn takia nukuttua, ja limatulpan tulokin jänskätti.. nyt vaan kun huomisesta selviää, niin perjantaina jo saa alkaa tapahtumaan kun päivä lähestyy iltaa.. :) huh huh, on tämä kans.... onneksi nyt ei ole supistellut sen kummemmin kuin muutamia viikkoja on tehnyt... kyllä tämä tästä.. yritän kovasti siirtää kaikki mahdolliset suppailut niitä toivoville.. :)

ja sinilaiselle kovasti onnitteluja!!! :)

nyt kone kiinni ja nukkumaan... :)

aika hurjalta tuntuu, mutta eipä tässä auta kuin toivoa, että vauva malttaisi nyt sitten tähänkin asti mahassa kökötettyään olla siellä vielä pari yötä ja aikaisintaan perjantaina suunnitella pikku hiljaa tuloa pois... hui hai..... äkkiäkös pari päivää silti menee, mut onhan tässä jännäämistä... pitää nyt vaan koittaa olla stressaamatta ja saada aika kulumaan tavalla tai toisella kahden ihanan pikkuneidin kanssa, ilman että kovasti joutuu huhkimaan.. onneksi äitini tulee tänne näinä päivinä seurakseni suoraan töistä, ja lapsenvahti on koko ajan puhelinsoiton päässä.. se limatulppa sai vähän rauhallista fiilistäni sekavammaksi, mutta voihan siinä mennä viikkokin limatulpan jälkeen, joten yritetään rauhoittua... huu!

on täällä sentään muitakin vielä kuin minä... :) vaikka tiedän kyl et malttamattomana muut jo odottaa tositoimia.. minä tosiaan koitan nyt vaan pitää jalat ristissä vielä pari päivää... ;) Toisaalta silti en jaksais uskoa et parin päivän aikana nyt NIIN paljoa tapahtuu, että syntyisi ennen miehen paluuta, kun maanantaina oli kuitenkin niin epäkypsä tilanne, ja tänään en antanut sitä sisätutkimusta tehdä.. tulpan irtoamisen aikanakin suppaili vain muutaman kerran sellasta pientä suppailua, mikä tuskin kauheammin tilannetta on muuttanut.. olisi ihan jees synnyttää sitten pe illalla tai mikä ajankohta vaan siitä eteenpäin.. :) vaikka jo aamulla alkas tuntumaa vähä jotai, ja sitten olis sairaalaanlähtökunnos miehen tulles.. :) niin, pitää siel polil kuitenki sillo 13.30 käydä kääntymäs.. sitäkään en silti ymmärrä, miksi pitää käydä just sillon, ku koitin saada mahiksen, et menisin vasta la, mut joku ihme sääntö nyt sit on, et kahden päivän välein pitää käydä tässä vaiheessa näyttäytymässä ainakin.. ja pitää kuulemma varautua jäämään.. mieluiten en silloinkaan jää, mut katsotaan nyt.. kun nyt sinne asti päästään, niin olen jo tosi tyytyväinen.. hivenen jännitystä tähän elämään.. :D

En halua pelotella (päinvastoin yritän rohkaista itse itseäni), mutta eikös toi sinilainen menny viimeyönä just lapsiveden takia ja eilen vielä valitti ettei ollu mitään tapahtunut kohdunsuulla... Mä haluaisin niin kovasti ihan luonnollisia suppareita ja käynnistymistä sen käynnistämisen sijaan...

knoppe taas

..käyn aina välillä lukaisemassa milloinkas täältä loputkin lokalaiset saadaan vauvapuolelle.. :o)

Joku mietiskeli ettei parissa päivässä ois paikat kypsynyt niin oli pakko tulla kommentoimaan kun itsellä sattui sillä lailla että oli pari tuntia ollut kivuttomia supistuksia, joiden vuoksi lähdin sairalaan.

Pari päivää aiemmin oli paikat olleet ihan epäkypsät, sairaalassa todettiin kuitenkin paikkojen olevan 4cm auki.. :o) Supistukset alkoivat sitten siellä ja neiti syntyi laskettuna päivänä.

...että joskus näinkin, minäkun olin varma että menee ainakin kaksi viikkoa yliaikaiseksi.. :o)

Jakautukaapa te loputkin ja annetaan tämä marraskuu alkuperäsille marrasvauvoille :o)

Jaksamisia!

H plus tyty 3vk 3pv

kontrollissa tuli käytyä, kaikki ihan ok, ja sisätutkimusta ei toivomuksestani nyt tehty.. ei tartte sit nyt lähteä käyntiin synnytyksen pariin päivään... HOPE SO!! perjantaina pitää kuitenkin käydä polilla, aika on 13.30, ja pitää kuulemma varautua siihen, että tarvii jäädä, mut voin päästä viel kotiin yöks.. la viimeistään käynnistellään jos niikseen on.. perjantai-iltana mies palaa, joten täytyy pitää jalat ristissä nyt sit vaan...

Onnea HENNAJOlle tytöstä!

Ja SINILAINENkin on jo päässyt hommiin, on ehkä jo nyytti kainalossa!!!

Täällä vaan yhä edelleen.. Eilen kävin siellä ya-kontrollissa; auki sormelle, kaulaa jäljellä 3cm ja vauvan painoarvio 4200g. Perjantaina sitten uudestaan..

Viime yönä en oikein saanut nukuttua, pelottaa että vauvalle tapahtuu jotakin. Tarkkailin sitten yölläkin, että vaavi liikkuu ja omat unet jäivät vähiin. Oon varmaan tulossa hulluksi. Olen ihan varma, että en tule koskaan näkemään tätä vauvaa..

Nyt täytyy laittaa esikoinen koulutielle, palaillaan

onni:(ilona rv 41+4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat