Vierailija

Ja sen sovinistiläpästä?

Kommentit (11)

Jotenkin tuntuu, että hänen täytyy erityisesti korostaa tuota miehisyyttään, ehkä juuri siksi, että on kuitenkin syntynyt pimpin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esimerkiksi kun mies tahtoo vaihtaa naiseksi (joka siis on hänen todellinen sukupuolensa), häntä arvioidaan todella hempsankeikka-naiskäsityksen valossa. Hänen tilaansa arvioidaan todella karrikoidusti. Tyyliin, että jos sanot, että naisena haluaisit pukeutua verkkapukuun, transsukupuolisuuttasi epäillään. Tottahan toki nainen nimittäin haluaa hillua glitterimekoissa ja piikkikoroissa! Ja sitten naisesta mieheksi taas päin vastoin.

En tiedä Crisin tapauksesta mitään, joten hänen olemustaan en ryhdy kommentoimaan.

ja mitä olen juttuja lukenut niin on jo pienestä pitäen tiennyt olevansa mies naisen ruumiissa. Eli tuo sukupuolenvaihtoleikkauskin on pitkään harkittu teko. Cris on muuten kirjoittanut kirjankin. En tosin itse ole sitä lukenut.

Tempakka:

Lainaus:

Esimerkiksi kun mies tahtoo vaihtaa naiseksi (joka siis on hänen todellinen sukupuolensa),

Minusta se on enemmän kyseisen henkilön korvien välissä se " todellisuus" , olkoonkin kuinka todellista hänelle, kuin mikään " luonnon huolimattomuusvirhe" .

Omien sanojensa mukaan on täysi sovinisti, ja naisen paikka on " hellan ääressä" . Muutenkin selittää niin äijäläppää, jotenkin säälittävää, koska hänellä kuitenkin on se pimpero siellä " lahkeessa" .

Kyseessä on sairausluokitukseen hyväksytty asia. Siitä olen iloinen, että julkinen terveydenhuolto näitä tapauksia hoitaa, mutta prosessi vaikuttaa minusta aivan liian esineellistävältä ja tympeältä ja toivon siihen lisää inhimillisyyttä tulevaisuudessa.

Sovinismista en pidä, oli sen harjoittaja kuka tahansa.

Hän on saanut mm. miehen henkilötunnuksen ja kaikissa papereissakin hän on mies. Hän oli siis sukupuolenvaihtoleikkauksessa ja mm. hänen reidestä tehtiin penis hänelle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat