Seuraa 

[color=red]Hyvää Huomenta säteet!!!

Tosin se aamu ei täällä ole hyvä.. ARGH.. piti tulla purkamaan ennen

töihin lähtöä.. samperin menkat alkoi tänä aamuna!!!!

On se vaan joka kerta pettymys kvaikka kuinka itselleen toisin yrittäisi väittää, mutta nyt täihin, onneksi (Kai) meillä on asukkaiden kanssa koulutuspäivä ja päivä menee varmasti hujauksessa ja niin ettei edes ehdi miettiä tädin saapumista.. joopa joo ;)

Mutta mukavaa keskiviikkoa teille muille ja te loput piinaajat -> minä lukitsen tädin tänne joten olkaa huoleti, en päästä tulemaan teidän nurkille!

+++ sätein, Kathy :O(

ai niin, yoginos...tulehan kertoo tulokses... :)

Sivut

Kommentit (19)

Tänä aamuna saikin nukkua jo pidempään.

Poju se jatkoi uniaana kahdeksaan saakka, vaikka yleensä se herää jo vähän ennen seitsemää.

Kahdeksalta aloin soittamaan sinne terveyskeskukseen sitä mun labra tuloksesta. No eihän ne siellä sitten osanneet sitä tulkita.

Onneksi oma lääkäri sitten sattui olemaan siinä paikalla ja se sitten antoi raskaustestin tuloksen, eli en ole raskaana. =(

Nyt sitten heti tänään aloitan terolutien syönnin ja toivonmukaan auttaa asiaan.

Lääkäri käski syömään tämän 10pvän kuurin ja sit suunnilleen viisitoista päivää menkkojen ekoista päivästä laskien uusi kymmenen pvän satsin.

Mutta mitenköhän mä otan sen toisen kuurin, kun en saanut kuin yhden 10pvän kuurin.

No lääkäri siihen sitten että ota sitten aluksi se kuuri ja jos ei auta asiaan, niin sitten tule hakemaan lisää kuureja.

No saas nähdä mitä tästä vielä tulee.

Nyt mun pitää mennä terojen kimppuun ja siivoomaan.

tuntuu että kohta tarvii " viidakkoveitsen" että täällä pääsee eteenpäin, poju kun on levitellyt taas kaikki lelunsa pitkin poikin.

Plussa onnea sitä tarvitseville ja sylintäydeltä onnea raskautuneille

Täälä sitä ollaan taas... Eka kertaa oon näin aikasin täällä. Yövuoro on takana päin ja kotiin pääsyä odottelen, että pääsis nukkumaan... Seitsemältä loppuu vuoro.

Kathylle pahoittelut tädin saapumisesta! Leuka pystyyn ja katse sinne suraavaan kiertoon.... :)

Joo, itsellä menossa kp 11/28, eli ovista odotellaan viikonlopulle.... Mukava isänpäivä tulossa... :)

Eipä täällä erää sen kummempia, meen tekeen vielä viimeset työt tälle yölle ja sitten oma sänky sielä odottaa kotona... Tuun sitten myöhemmin päivällä lueskeleen teidän kuulumisia.

Ai, niin ja muuten Pyry ja Kathy ja... äh, vitsit kun muisti pettää *miettii kuumeisesti*... No, joka tapauksessa te joilla oli ensimmäiset luomumenkat pillereiden jälkeen menossa, minä myös kuulun teihin. Toinen luomukierto pulessa välissä siis, ja minä myös kerkesin jo testata edellis kierrossa ja oiretakin oli mukamas niin paljon! Kyllä se mielikuvitus voikin onnistua huijaamaan pienen ihmisen mieltä... :)

Mukavaa keskiviikkoa koko poppoolle!

<3 älskling

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli Olivia-80 ja Anny olivat myös niitä luomukiertoonsa tutustujia... Kohtalotovereita ollaan. :)

Ja galluppiin: kotoota löytyy vaan yks tietokone.

[color=darkblue]Ensiksi kiitos kaikille pahoitteluista, se aina helpottaa kun saa tämän jakaa tuhannen muun kanssa :) Ja on olo hieman helpottanutkin, vatsaa kyllä särkee sikana mutta muuten levollinen olo. Ensi kiertoon katse... saapahan olla taasen hetken piinaamatta ja iha relax. Ja ens viikonloppuna olis kahdet bileet tiedossa, tuskin maltan odottaa ;) edes jotain hyvää tädin tulosta. (vaik olisin voinut jättää väliin)

Hippi-hiirelle eritoten jaksamusta, toivotaan että ensi kierto olisi se viimeinen, siis että tulisi plussa. Ymmärrän kuinka varmasti alkaa kyrsiä koko tilanne!! *Tsemppi rutistus*

Älskling, tärppi onnea!

Yoginokselle toivotaan oikein paljon apua niistä lääkkeistä ja toivotaan myös että se yksi kuuri riittää!!! Onnea :)

Labaselle jaksamusta, toisaalta onhan se kiva että on oire raskaudesta ;) .. kuten Jaja taisi mainita, tosin saattaa käydä kunnon päälle jos pitkäänkin jatkuu.. toiv. loppuu pian! Ja toivotaan että ne lääkkeet sais vaihdettua sujusvasti jos ollenkaan.

Hannako, typylle pikaista paranemista!

Riikalle pirteää työyötä!!!

Gringo, kuis kävi ikkunoiden, eihän vaan vauvasivut vienyt kaikkea aikaa, et olisi varmasti ensimmäinen ;)

Kidelma... toivotaan että se uni alkaa tulla pakostakin, onhan se nukuttava että jaksaa! Voi että minä kadehdin teitä masuasukin omaavia... taas se nostaa pätään.. se himputin tädin tulo... ;)

Joo että sellaista, pitäis pakata lenkki ja sauna kamat, tätäkö sitä kutsutaan lenkkisaunaksi kun ensin käydään lenkillä ja sit saunotaan, eli kai mun suunnitelmissa on siis lenkkisauna illalle :) Ihanaa päästä kylmän jälkeen lämpöseen... ulkona on niin tylsä keli, harmaata ja sadetta ropsii välillä, hyi... onneksi ajatuksissa seilaa jo se Intian matka... aurinko, palmut, meri... :):):):):):)

Pyry- mihin suuntaa häämatka? nim. utelias ;)

Mutta nyt menen... kivaa keskiviikkoa kaikille ;)

Kathy ♥

Kathy: Voi harmi, ettei se täti nyt älynnyt pysyä poissa:( Paremmalla onnella seuraavaan kiertoon!

Yoginos: Toivotaan, että ne terot nyt sitten auttaisi:)

Hannako: Kyllä sitä jaksaa kahdenkin kanssa:) Tsemiä vaan tähän kiertoon... ps. meillä se jalkojen ylösnosto taisi auttaa;)

Labanen: Voimia pahoinvoinnin kanssa. Itselläni ei ole vielä mitään pahoinvointeja, muttei ole kyllä ollut aiemmissakaan raskauksissa kuin lievää kuvotusta 7-8 rv:lla. Melkein toivoisin jotain öklötystä niin tajuaisi paremmin, että raskaana ollaan:) Onneksi välillä on jotain pieniä mahan kipristelyjä ja tänään on nipistellyt nännejä, että on edes jotain oireita. Ja se väsymys.... onneksi olen kotona ja tyttö nukkuu vielä kahdet päikkärit (juuri heräsin ekoilta päikkäreiltä)

Piinailijoille plussaonnea ja Jedeledelle ja muille " ovistelijoille" tärppionnea!

[color=magenta]Me mennään Goaan. En ole ennen käynyt joten tulee olemaan ihan mielenkiintoista.

Thaimaassa olen ollut Phuketissa, 01/2004, tykkäsin! Bangok olis jotain jota olisin halunnut nähdä muttei nähty, ehkä ensi kerralla.. :)

Tosin en tiedä haluuko Phuketiin enää kukaan Tsunamin jälkeen, mikä muuten oli tosi järkyttävää, vieläkin saa karmimaan selkäpiitä..

Mutta varmasti tulee mielenkiintoinen reissu teillekin :)

Nyt pakko yrittää nukkumaan, aamulla asukkaan pasu palaveri jossa pitäis aivojen raksuttaa...

Kauniita unia kaikille!!!

Kathy ♥

Kathy, voihan samperin savotta sitä tätsykkää!! Ensi kierrossa sitten täsmäkeinot käyttöön, niin kyllä se plussa sieltä putkahtaa! Tsemppiä!

Labanen, voimia pahoinvoinnin kanssa, äläkä turhaan murehdi vaikka joudut olemaan nyt sairaslomalla. Kyllä siellä töissäkin ehtii olla vielä ihan tarpeeksi ennen mammalomaa :)

hannan tyttökös se oli sairaana.. toivottavasti pian pikkuinen paranee!

jedelede, pian pääset katsomaan vastasyntynyttä, ihanaa!

no nyt tyhjeni pää... itellä tänään yövuoroon meno. sinänsä kiva, että on koko päivä aikaa touhuilla tässä.

nyt aamukahville! palaillaan, Riika

Ihan ekaks : Voi p**ka, mitä se muija oikein luulee, kun tulee kutsumatta kylään ! ISOT sympatiahalit teille [b]kaikille[/b], joille täti tullut! Mutta onneksi on se seuraava kierto..vaikkei se lohduta paljoakaan, tiedän sen, mutta jos iso suklaalevy ja aika auttaisi? ;)

Piinailijoitakin oli, ihanaa, jännät paikat taas! Voi kun tulisi paljon plussia.

Heh, Jedeledellä yritys alkanut :D Näinhän sitä on vaarana käydä, kun kuumeilee täällä! Mutta, eip voi sanoa kuin onnea " harjoituksiin" .. ;D

Joo, roikkuu tollainen 9kk lahkeessa nyt siihen malliin, että on mentavä. Kiva juttu tuo esittely-pino, käyn siellä rustaamassa, vaikka kun typy nukkuu.

Wilma rv 6+3. tai jotain

[size=5]+++kamalasti kaikille plussia!! +++

Piinailijoille tsempit!

Tädin yllättämille lähetän virtuaalisuklaata ja haleja !

Kyllä harmittaa se, että äsken kirjoittelin pitkän viestin ja sitten se hävisi jostain kumman syystä. En muistanut sitä kopioida ja arvatkaa vaan mitkä oli fiilikset...???

En ole pariin päivään ehtinyt kirjoitella ollenkaan itse, menikin pieni tovi tuossa kun luin pinoja. Kiva idea se syyssäteiden esittely osio, tutustuu teihin paremmin!

Pyydän jo anteeksi jos/kun unohdan kommentoida jonkun asioita. Minulla sellanen harapää, ettei siellä kaikki asiat pysy millään...

Kathy ja Hippi-hiiri - Pahoitteluni tädin teille tulosta! Sille pitäisi hakea lähestymiskielto, että tajuaisi pysyä poissa...

Tuulia - Ikävä että plussa muuttuikin negaksi ja täti tuli kylään. Ymmärrän huonot fiiilikset.... halauksia...

Yoginos - Toivottavasti ne terolutit saavat kadonneet kuukautiset löytymään ja pääsette oikeesti tosi toimiin.

Labanen - Voimia pahoinvoinnin kanssa! Toivottavasti ei ole pitkäaikainen seuralainen.... Itse oksensin esikoista odottaessa 3 viikkoa joka aamu....

Hannako - Tsemppiä sairaan lapsen hoitamiseen. Se kysyy hermoja itseltä. Ja eikun greippimehua nauttimaan... ;0) Oon kuullut jostain että gefilustuotteet auttaisivat raskautumaan.... Tiedä sitten häntä...

Älsking - Jaksamista yövuoroihin, jos niitä vielä on. Muuten mukavaa vapaata!

Gringo - Joko siivous ohi? Itsellä pahasti vaiheessa....

Jedelede - Olin minäkin varma että et jaksa odottaa seuraavaan kiertoon! Ja niinhän siinä kävi! Plussa-tuulia teille!

G - meillä yksi tietokone ja eipä enempään ole tarvetta

G - tietysti haaveilen että jos se toinen lapsi olisi tyttö, saisi ostella vaalenpunaisia vaatteita ja sitä rataa.... Mutta jotenkin luulen, että meille tulee toinen pikku mies! Toivon vaan että lapsi olisi terve, ei väliä kumpi tulee!

Meille ei sen ihmeempää kuulu. Vapaapäivistä nautin ja siitä että ehtii olla enemmän pojan kanssa. Oma olo ihan suht kiva. Etova olo aina välillä, mutta vielä ok menee. Väsymys totaalinen ja se hankalaa kun en osaa nukkua. Mutta kaipa tää tästä....

Mukavaa päivää kaikille ja ++++++-säteitä teille!

Kidelma

Kaikille joille se ei haluttu sukulainen tuppautui punkkaamaan x-ajaksi niin reilu niska-persuus ote ja komees kaares ovesta ulos!! =)

Inhottava ihiminen kun tuollalailla tunkee kutsumatta!!!

Yoginos:

Tsemppiä terojen popsimiseen! Pidän peukkuja!!

Labanen:

Muistan tuon kuvotuksen ja öllötyksen! Mutta, hyvän asian puolesta!!

Itseäni aikanaan joku lohdutti että kun tekee häjyä niin silloin tietää että jotain siellä masussa tapahtuu... Tsemppiä!!!

Hannako:

Nyt on ilmeisesti liikkeellä Murujen korvatulehdusta!

Meillä viime viikolla pamahti sellainen myös!

Nyt jo kunnossa... Tosin kontrollikäynti 2 viikon päästä!!

Kidelma:

Viestisi katoamisesta...

Ai että se sitten voi turhauttaa!!!

Eikös sitä sanota että ne viestit katoaa bittiavaruuteen!!! ;)

Kaikille voimia ja plussatuulia ja tsempityksiä!

Menen vielä rustaamaan esittelyn itsestäin...

Heibaaaa!!!

Täällä sitä vaan koneella istuskelen kun lapset on koulussa ja hoidossa ja ikkunat odottaa pesijää. Verhot jo sain koneeseen, mutta ei millään viittis. 7 lomapäivää jo takana ja 7 päivänä olen toisten seiniä maalannut. Olin pari päivää pojan kanssa mummolassa enkä koneelle päässyt ja nyt olen pinoja lueskellut, esittäytymässäkin kävin jo.

Meillä mies myhäili kun ilmoitin, että seuraavan viikon ajan pitää sitten joka toinen päivä petihommissa pyöriä. Kuinkahan se nyt noin innoissaan on *heh heh*.

Pahoittelut tädistä Kathylle ja Labaselle jaksamista oksentelun kanssa, muista juoda kunnolla.

Yoginokselle stemppiä teroluttien kanssa ja muidenkin lääkitysten kanssa, noi on aina ikäviä ja stressaavia juttuja.

Nyt on pakko aloittaa, että ehtii ennen kuin muut kotiutuu.

Aloitanpas omasta navasta... Jossa tosi ei ole paljon kerrottavaa... Siis kp 2 menossa ja täti jyllää täällä täydellä voimalla... Jospa se täti ei sitte muille tule, kun meitä oli jo useampi tädin vieraakseen saanut. Ja ens kierrossa (tai siis tässä) ei mekään enää Kathyn ja kumppaneiden kanssa tätä ikävää tätiä oteta riesoiksi.

Hei ja ovistelijoitakin tuntui olevan liikkeellä. ;) Tärppionnea, ei muuta ku jalat kohti kattoa! Niin minäkin aion tässä kierrossa tehdä, ettei tarvis lapsettomuustutkimuksiin mennä. Ja piinailijoille kovasti kärsivällisyyttä ja plussaonnea! Se täti yllää täällä, ei pääse teitä yllättämään, ellei pääse silmistä livahtamaan.

Mutta jatkanpas nyt pyykkäystä ja nautin vapaapäivästä keskellä viikkoa. :D Ja omasta rauhasta, kun miehellä on pitkä pitkä päivä koulussa...

Pirtana, kun on niin kova kiirus kotiin (olen siis vielä töissä, vaikka olen ihan " virkatyöaikainen" ), etten ehdi millään kaikkien kuulumisia kommentoida. Käyn näköjään taas töissä täällä sivuilla, kun luulen, että miehellä alkaa kotona olla jo huomiopula =)

Kathy: Me ollaan menossa häämatkailemaan Thaimaaseen, ensin Bangok ja sitten rantareissua. Kaikki kaukomatkat kiehtoo, kun en ole ennen sellaisilla ollut. Milloin te sinne Intiaan lähdettekään? Hatara pää, ei nyt muista tää.

Ja sitten vielä oma purkaus tädistä: hän on ilmeisesti eksynyt matkalla, koska saapui meikäläisen sijaan Kathylle (ja monelle muullekin). Olin jo omien " ovistuntemusteni" mukaan lähes varma, että tänään on ensimmäisen yrityskierron ensimmäinen päivä. Ja pah. Eli ohjailkaa tännepäin, kiitos!!!!

[color=blue]Ollaan miehen kanssa tänään vietetty molemmat lomapäivää ja aamu alkoi mukavasti vällyjen alla. Sai potkua loppupäivään ja mielikin oli iloisempi...

Käytiin kaupungilla pörräämässä ja nyt äsken tultiin siskon synttäreiltä. Syötiin kakut, juotiin kahvit ja jutskailtiin vanhusten kanssa eli tehtävä suoritettu!!

Pahoittelut tädin kylään saaneille *voimahali ja virtuaalisuklaalevut kaikille*

Huomenna olis taas raahauduttava kouluun. Kiinnostaa muuten kiviäkin, kun tentin tulos ilmoitetaan huomenna. Valmiiksi jo ketuttaa kun oon melki 100 %:n varma etten läpässyt. What ever!

Nyt pitää joutua taas. Kissa huutaa takapihalla sisälle pääsyä...

Heivaan kaikille! Huomiseen!

-Taelsa-[/color]

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat