Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

MITÄ MIELTÄ OLETTE OYS:N ÄITIYSPOLIKLINIKASTA?

MINUN MIELESTÄ MUUTEN OK, HOITAJAT JA MUUT YSTÄVÄLLISIÄ, MUTTA MUA RISOO, ETTÄ SIELLÄ AINA MENEE AJAT NIIN PALJON YLI SOVITUN. SAA VARATA KOKO PÄIVÄN SITÄ KÄYNTIÄ VARTEN.

NYTKIN OLI MULLA LÄÄKÄRI AIKA 10.10, NIIN SISÄLLE PÄÄSIN JOTAIN 11.30 -12 VÄLILLÄ.

MIKSI ANTAVAT AIKOJA, JOS EI PIDÄ OLLENKAAN PAIKKAANSA. ILMEISESTI MYÖS RUOKATUNNELLE ANTAVAT AIKOJA?

Kommentit (6)

Kaikkien polien aikoja annetaan yleisesti OYS:ssä kyllä tosi tyhmästi, esim. ensimmäinen potilasaika voi olla aamulla kahdeksalta vaikka kaikki tietää että silloin on lääkärien meeting-aika. Aikoja annetaan myös hassusti siihen samaan aikaan, kun kyseinen lääkäri on kiertämässä osastoa. Lääkäri tulee sitten kun tulee. Tämän takia ajat ovat jo valmiiksi myöhässä. Ihmettelin tätä opiskeluaikoinani, ja silloin aikoja antavat hoitajat perustelivat asiaa siten, ettei sairaalassa aikojen ole tarkoituskaan pitää paikkansa niin kuin terveyskeskuksessa. Potilaat ovat ainakin paikalla, kun sanotaan että tulee klo 10 vaikka hyvin tiedetään ettei se olekaan lääkärin vastaanoton aika vielä. Aivan kuin ihmisillä ei oisi muuta tekemistä kuin istua oottamassa vuoroaan koko päivän! Sama kokemus nimittäin sikiötutkimusyksikön ultrasta, että koko iltapäivä siihen meni vaikka aika oli puoli kahelta. Oli nimittäin lääkärien kokousaika juuri tuolloin, eikä auttanut kuin istua ja odottaa... Terkkulassa ei moista päällekkäistä varausta harrasteta, joten en ymmärrä sairaalan toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eilen kävin ja minun aika oli klo:10 mutta lapussahan lukee että ilmottautumisaika ei ole lääkäriaika...meni mulla yli 2 sielä vähän kyllä takapuoli puutui mutta muuten ok...olen varmaan niin tottunut sairaaloissa istuskelemaan:o) ap oltiin varmaan samaan aikaan:o) Hoito on kyllä laadukasta ja asiantuntevaa hidasta vain:o)

sportmamma, jos näppäimistösi toimii niin ota capslock pois päältä. Koko ajan isoilla kirjoittaminen tarkoittaa netissä huutamista =D Vaikuttaa kovin painokkaalta kun " karjuu" sanottavansa alusta loppuun =D =D

Itse sairaalassa työskennelleenä voinen kertoa että Poliklinikka aika ei ole sama kuin lääkärille vaattu aika. Se on suuntaa anatava mutta ei siis sitova.

Polikinikkalääkäri tosiaan tekee osasto kiertoja sekä vastaanottoa samanaikaisesti ja siksi ei voi toimia kuin terveyskeskuslääkärien ajat, jotka myöskin ovat aika ajoin myöhässä :)

Se että onko se kovin järkevää onkin sitte jokaisen omamielipide ;)

ainakin omalle osalleni on sattunut, jokaisella kolmella kerralla pätevät lääkärit ja kätilöt. Ja palvelu on ollut ystävällistä ja asiantuntevaa, kysymyksiinkin on vastattu. Samoin kuin synnyttäjien vastaanoton puolella jossa on tullut käytyä päivystyksessä.

Ajoista sen verran, niinkuin tuossa joku jo sanoi. Kutsussa oleva aika ei ole aika lääkärille vaan ilmoittautumisaika. Onhan se ikävää kuluttaa siellä koko päivä, vaan eipä se nyt kuitenkaan maailmaa kaada. Itselläni on sattunut hyvä tuuri ja olen päässyt lääkärille viim. puolen tunnin kuluessa. Synnyttäjien vastaanotolla alta viiden minuutin.

Myy rv 38+4

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat