Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Aina kun asiaa kysyy, tälläkin palstalla hehkutetaan, kuinka luomu, lapsettomuushoidot sekä adoptio ovat kaikkien mielestä NIIIIN yhdenvertaisia perheentekotapoja ja kuinka kaikki äidit ovat kaikkien mielestä yhtä paljon äitejä.

Minä väitän seuraavaa:

- Luomusti lapsensa saaneiden mielestä muut tavat tulla äidiksi ovat oikeasti epäluonnollisia ja he tuntevat salaista tyydytystä siitä, että eivät kuulu tuohon lapsettomien surkimusten joukkoon.

- Lapsettomuushoidoilla lapsensa saaneet ajattelevat mielessään, että luomuäidit eivät osaa arvostaa lapsiaan kun ne on helpolla saatu, ja että adoptioäidit ovat epäonnistuneita hoitoäiti-wannabe-tyyppejä joiden oli pakko tyytyä siihen mikä on mahdollista ja joilla on nyt moniongelmaisia, värivammasia lapsia. He tuntevat salaista tyydytystä siitä, että ei ollut pakko turvautua adoptioon.

- Adoptioäidit pitävät hoitoäitejä rajoittuneina ihmisparkoina, jotka eivät ole pystyneet irtautumaan biologisesta perheen määrittelystä ja jotka ravaavat nöyryyttävissä, kivuliaissa ja epätoivoisissa hoidoissa koska haluavat jatkaa kyseenalaisia geenejään hinnalla millä hyvänsä; ja toisaalta pitävät kaikkia bioäitejä pyhän äitiyden sisäänlämpiävän klubin jäseninä, joita tulee imitoida kaikessa päästäkseen Oikeaksi Äidiksi ko. bioäitien mielestä.

Sivut

Kommentit (31)

" enkä ikinä olisi halunnut omia lapsia ellen aina tulisi vahingossa raskaaksi.

olin orientoitunut jo murkkuiästä asti siihen, että adoptoin, mutta ei......luonto päätti toisin"

On muutakin ehkäisyä kuin hormonaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sain luomusti inseminaatiolla lapsen. Keinoavusteinenhan raskaus sikäli oli, että kukaan mies ei henkilökohtaisesti siittimellään tyrkännyt siemeniä sisääni. Sama homma ois kuitenkin hoitunut niinkin, ei vain ollut sellaista miestä, eikä tule olemaan.

Adoptio ei olisi kohdallani mahdollista, kiitos lainsäätäjien (elän rekisteröidyssä parisuhteessa). Sitä sitten ei paljoa tarvinnut miettiä. Tavallaan olen myös adoptioäiti, sillä olen äiti myös vaimoni synnyttämälle lapselle, jolle en ole mitään biologista sukua.

Olen kyllä huomannnut, että kovimmat paineet adoptioon, yleiseen lapsista huolehtimiseen kasataan miehettömille naisille. Siis että miksi teidän pitää olla niin itsekkäitä, että itse tahdotte synnyttää jne.

Välillä tätä moraalista sormea heilautetaan lapsettomuusongelmaisille heteropareillekin.

Vaan kukapa oikeasti kyseenalaistaa hedelmällisen heteroparin tavan hankkia mukuloita seksin avulla? - Sehän on niin oikein ja luonnollista, että ei tartte sotkea nälkämaan lapsia siihen...

En ymmärrä oikeasti, miksi pitää arvostella toisten tapaa tulla vanhemmiksi. Huomion tulisi kiinnittyä siihen, millaisia vanhempia sitä sitten ollaan!

Uskomattoman typerää ja pikkusieluista porukkaa. Hankkikaa elämä, niin ehkä sitten ei tarvitse tapella näin älyttömän tyhmistä asioista. Kukin hankkii tai jättää hankkimatta lapsensa juuri siten kuin parhaaksi näkee. Piste.

ja ihan sivistynyttä ettei niitä ajatuksia toitoteta suureen ääneen kaikille. Ihan en allekirjoita, että omat ajatukset olisivat noin kärkkäitä mutta olen suunnattoman kiitollinen siitä, että omat lapset tulivat luomusti.

sektio on luonnotonta, jos lapsi ei mahdu tulemaan alakautta, lapsen on tarkoituskin kuolla, ja vanhempien jäädä lapsettomiksi.

keskoskaapit roskiin, jos syntyy liian ajoissa, luonto määrää heikoimmat kuolemaan.

kohdunulkoisia raskauksia ei tarvitse hoitaa, luonto on taas kerran viisaudessaan päättänyt, että tämä äiti ehkäpä kuolee.

ehkäisy on väärin, luontoon ei saa puuttua, vaan pitää antaa lasten tulla! miten luonnotonta tunkea itsensä täyteen hormoneja estääkseen raskauden!!

kyllähän näitä luonnottomuuksia löytyy kun etsimään aletaan...

kaikki syrjii kaikkia. Adoptiovanhemmat on itsetyytyväisiä paskoja, koska ne on ainoita joilla on todistus että ne ois ns. " hyviä vanhempia" . Sillä ne paikkaa sitä kateutta ettei ne ikinä saa omia lapsia.

itse säälin lapsettomia, itseni ei tarvitse kuin muna nähdä.....

jos olisin lapseton, adoptoisin enkä edes lähtisi hoitoihin, ne on jotenkin sairaita ne hoidot.....

kumia, pikku pirulaiset pääsi kuitenkin aina jotenkin määränpäähänsä. nyt olen menossa sterilisaatioon kun tämä syntyy.

älä nyt viitsi olla typerä, tietysti hoidan lapsiani jos he ovat kipeitä. ei minusta lapsen saamisessa hoidoilla ole mitään outoa (no ehkä hieman) mutta se hormonimäärä minkä ne naiset vetää on jo minusta sairasta, kuka tietää mitä ne mössöt ihmiselle tekee?

-7-

halveksun entistä enemmän lapsettomia, jos mahdollista.

Aina samat typerät argumentit!

Joo, tottakai se on kuviteltua ettei hormonaalinen ehkäisy sovi mulle, samoin teidän lapsettomuus on kuviteltua, ette vaan osaa panna oikein ;D

-7-

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat